sobota, 18 czerwca 2016

Dermika, Neocollagen, Multikolagenowy krem regenerujący pod oczy


Pielęgnacja skóry wokół oczu jest dla mnie jednym z najważniejszych aspektów dbania o urodę. Jest cienka, sucha, delikatna i najszybciej pojawiają się tutaj pierwsze zmarszczki. Dlatego nieustannie śledzę opinie o kosmetykach pozwalających jak najdłużej utrzymać ją w dobrej kondycji. Niestety nie jest łatwo natrafić na dobry krem pod oczy, który spełniałby oczekiwania i podążał za potrzebami skóry. Jednak miałam szczęście i udało mi się kilka razy spotkać produkt, z którego byłam zadowolona. Stąd też poprzeczkę stawiam dość wysoko i nie zadowolę się miernym działaniem.


Pojemność: jak na krem pod oczy przystało - 15 ml.
Cena: ok. 50 zł.
Dostępność: dobra (drogerie, np. Hebe, Rossmann, perfumeria Douglas, itd.).

Skład:
Aqua, Glycerin, Propylene Glycol, Dicaprylate/Dicaprate, Ethylhexyl Stearate, Macadamia Integrifolia Seed Oil, Cetearyl Olivate, Persea Gratissima Oil, Propylene Glycol, PEG-4 Olivate, Sorbitan Olivate, Albizia Julibrissin Bark Extract, Elaeis Guineensis Oil, Tocopheryl Acetate, Chlorella Vulgaris Extract, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Darutoside, Ascorbic Acid, Palmitoyl Tripeptide-5, Tetradecyl Aminobutyroylvalylaminobutyric Urea Trifluoroacetate, Dimethicone, Carbomer, Disodium EDTA, PEG-8, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Magnesium Chloride, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol.

Opakowanie z pompką typu air less
daje gwarancję zużycia kosmetyku do ostatniej kropelki, a poza tym jest to niezwykle wygodny i higieniczny sposób dozowania. Pompka działa doskonale i zawsze można wydobyć pożądaną ilość.

Konsystencja nie jest ciężka i masełkowata, lecz raczej lekka i krem wchłania się stosunkowo szybko. Znakomicie nadaje się do stosowania na noc, ale także można go używać na dzień pod makijaż. Nic, co nakładamy z kolorówki się nie ślizga, nie roluje, ani nie spływa. Produkt mnie nie podrażnił, ani nie uczulił.

Krem jest dedykowany skórze dojrzałej od 50 + do 70 +, jednak ja nie stosuję się sztywno do tego typu oznaczeń. Kieruję się aktualnymi potrzebami swojej skóry i zerkam na skład kosmetyku, a tu raczej nie doszukałam się powodów, dla których miałabym sobie odmówić sięgnięcia po niego. Nie wiem jak sprawdzi się u docelowej grupy wiekowej, ale mogę opowiedzieć o nim co nieco z perspektywy skóry 30+.

Przejdę więc do sedna i napiszę, jakie zmiany odnotowałam w trakcie mojej z nim znajomości, a im dłużej stosuję ten krem tym lepsze efekty. 


Od początku, czyli od pierwszej aplikacji byłam zadowolona z jego właściwości. Odpowiednio odżywia i regeneruje skórę oraz delikatnie ją napina. Jeśli zaś chodzi o nawilżenie, to tutaj spotkałam się z pewnym paradoksem, bowiem skóra sama w sobie jest miękka, odpowiednio nawilżona i elastyczna, a przy tym zdarzało mi się, że czasami odczuwałam pod oczami coś w rodzaju "ściągnięcia" skóry, jak w momentach kiedy jest przesuszona. Jednak jak wspomniałam nie była ani sucha, ani odwodniona. Ostatecznie więc uznałam, że jest to być może objaw "napięcia" skóry przez kosmetyk.

Warto tutaj dodać, że poprawa napięcia nie jest chwilowa - kilkugodzinna czy też do demakijażu - lecz wynika z kondycji skóry i wzmaga się z każdym tygodniem (wspominam o tym, ponieważ kiedyś stosowałam serum, które "naciągało" skórę na czas od aplikacji do demakijażu, nie przynosząc długofalowego efektu).

Zdarza mi się używać pod oczy mocniej kryjących korektorów typu Mac, Pro Longwear Concealer [recenzja] czy Collection, Lasting Perfection Concealer [recenzja], a jak wiadomo tego typu produkty wymagają zastosowania dobrego kremu pielęgnacyjnego przed ich nałożeniem oraz odpowiedniej pielęgnacji po demakijażu, aby zregenerować skórę. Neocollagen radzi sobie w obu sytuacjach. W ciągu dnia chroni przed obciążeniem i  przesuszeniem delikatnych okolic oczu. Po demakijażu, a także następnego dnia rankiem skóra również prezentuje się znakomicie - jest odpowiednio nawilżona, napięta i wypoczęta, a kiedy stosowałam inne kremy zdarzało się, że po intensywnym dniu (i makijażu) skóra potrzebowała zwykle silniejszego kopa w postaci maseczki, żeby wróciła do dobrego stanu, tutaj mogę obejść się bez dodatkowych zabiegów i sam krem mi wystarcza.



Po kilku tygodniach stosowania kremu okolica wokół oczu poprawiła się w zauważalny sposób. Stała się gładsza i jędrniejsza. Istniejące zmarszczki mimiczne, pogłębiające się u mnie wraz ze spadkiem nawilżenia i elastyczności skóry zostały spłycone. Jest znaczna różnica w ich głębokości od kiedy włączyłam do pielęgnacji Dermikę. Korektory nie gromadzą się w załamaniach, gdyż owe załamania są po prostu zredukowane. Odnotowałam także poprawę elastyczności i napięcia skóry. Na tę chwilę skóra wokół oczu jest w dobrej kondycji i nie znam kremu, który zrobiłby więcej. Jestem zachwycona rezultatem. Neocollagen spełnia moje oczekiwania pielęgnacyjne w 100%.


Znacie kremy pod oczy Dermiki? Co o nich sądzicie? Jaka jest Wasza perełka pod oczy?

18 komentarzy:

  1. Z Dermiki mam tonik i żel do mycia buzi :) tego produktu nie znam ale super, że jesteś tak zadowolona. Chętnie wypróbuję w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej marki najlepiej mi się sprawdzają kosmetyki na okolicę oczu. Maseczka Lift&Go jest niezmiennie od kilku lat moim hitem, a teraz ten krem ;) Może wypróbuję też inne produkty Dermiki :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię krem pod oczy z Vianka. Bardzo fajnie nawilża. Ostatnio używałam z Natury Siberiki ale wyruszył mi skórę pod oczami, a szkoda bo początkowo był naprawdę bardzo fajny. Aktualnie zużywam go jako krem do twarzy ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też się skuszę na Vianek, bo od wielu tygodni zachwycam się płynem micelarnym tej firmy, więc z dużym optymizmem i chęcią wypróbowania spoglądam na inne ich produkty ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Resibo ma świetny skład i piękne opakowanie :) Słyszałam też wiele dobrego o tym kremie, ale są to opinie przeważnie osób bardzo młodych, np. 20+, albo mające skórę tłustą wymagającą mniejszej dawki nawilżenia, odżywienia i pojędrnienia, więc tak trochę się obawiam, że mnie mógłby nie zadowolić. Chociaż może kiedyś zechcę się przekonać czy moje obawy są uzasadnione ;) Dziękuję, że podzieliłaś się swoim ulubieńcem, bo być może komuś się przyda ta informacja :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten krem:). Sprawił, że mam pod oczami mniej zmarszczek niż kilka lat temu, do tego rewelacyjnie współgra z korektorami. Będę do niego wracać:). No i można go dostać w całkiem przystępnej cenie, bo już za ok. 35 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) U mnie działa identycznie i też planuję zakup kolejnego opakowania. Z ceną masz rację, sama kupiłam go za 37 zł na promocji w Rossmannie, więc interes życia, jak za taką jakość :)

      Usuń
  5. Też nie patrzę na oznaczenia wiekowe na kosmetykach. Ciekawy kremik, tak się teraz zastanawiam i chyba nie miałam nigdy nic tej marki, nie wiem jak to się stało, bo jest dość popularna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Markę też znam od dość dawna, ale podobnie jak Ty z jakiegoś powodu nie miałam zbyt wielu kosmetyków ;) Pomijając kilka próbek kremów, to regularnie od wielu lat używam ich maseczki pod oczy z serii Lift&Go. No i teraz ten krem ;)

      Usuń
  6. będę go miała na uwadze, teraz używam pod oczy bardzo fajnego produktu z firmy Ava :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu pod oczy z Ava jeszcze nie miałam, choć o marce słyszałam wiele pozytywów :)

      Usuń
  7. Nie spotkałam się jeszcze z produktem :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie miałam nic z Dermiki, ale skoro taki dobry to może kupie jak stopnieją zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie się za nim rozglądnę przy następnej wizycie w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja co bym pod te moje oczy nie położyła, to i tak za każdym razem po nałożeniu jakiegoś specyfiku na noc, wstaję z opuchniętymi oczami nad ranem :D Więc już przestałam nakładać pod oczy kosmetyki i chociaż mogę cieszyć się normalną skórą a nie takimi worami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cikeawy kremik, ja nie użwam specjalnych kremów pod oczy, raczej takich co na codzień używam ;)
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie w chociaż jeden link ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń