czwartek, 19 maja 2016

Bioderma, Hydrabio, Tonik nawilżający do skóry odwodnionej i wrażliwej

Należę do osób, które bez toniku nie wyobrażają sobie kosmetyczki. Od zawsze widziałam różnicę w stanie skóry, kiedy używałam tego produktu. Odstawiałam go tylko podczas kuracji kwasami, jednak z małym wyjątkiem. Okolicę oczu nadal przemywałam tonikiem, bowiem po zaniechaniu tej czynności po kilku dniach mogłam zaobserwować negatywne skutki na skórze. Dziś opowiem o toniku nawilżającym z Biodermy, przeznaczonym do skóry odwodnionej i wrażliwej, którego zużyłam dwie butelki.

Pojemność: 250 ml.
Cena: od ok. 40 - 50 zł.
Dostępność: niektóre apteki stacjonarne oraz internetowe, Allegro.


Skład:
Aqua/Water/Eau, Glycerin, Polysorbate 20, Mannitol, Xylitol, Rhamnose, Fructooligosacharides, Niacinamide,  Allantoin, Pyrus Malus (Apple) Friut Extract, Hexyldecanol, Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, Citric Acid, Cetrimonium Bromide, Fragrance (Parfum).
Produkt znajduje się w pękatej plastikowej butelce zamykanej na klik. Dozowanie odpowiedniej ilości nie sprawia problemu. Ma wodnistą konsystencję i nie pozostawia lepkiego, czy tłustego filmu na twarzy. 


Tajemnicą nie jest, że jestem zachwycona tym tonikiem. Dla mnie okazał się jednym z odkryć minionego roku (znalazł się w ulubieńcach 2015). Tonizuje, odświeża i koi. Twarz po nim wygląda na wypoczętą i promienną. Przede wszystkim dobrze nawilża skórę suchą i delikatną, ale jest odpowiedni do każdego typu skóry odwodnionej. Moja jest mieszana (sucha + przetłuszczająca się ze skłonnością do trądziku) i obie strefy równie dobrze reagowały. Tonik nie podrażnia, nie powoduje powstawania niedoskonałości.

Używałam go w tradycyjny sposób, czyli przemywając twarz zwilżonym wacikiem, jak również do maseczek tonikowych. Szczególnie polubiłam "maseczkowanie" suchej i cienkiej skóry wokół oczu. Najprościej przeciąć płatek kosmetyczny na pół, nasączyć tonikiem i pozostawić na kilka minut pod oczami. Zabieg jest łatwy i niezbyt czasochłonny, a przynosi widoczne efekty.

Okazał się jednym z najlepszych (jeśli nie najlepszym) tego typu produktów jakich używałam w ostatnich latach. Działanie ma świetne, szkoda tylko, że jego cena jest tak wysoka.

Używacie toników w pielęgnacji? Polecicie coś świetnie nawilżającego do suchej skóry?

7 komentarzy:

  1. Ja mam suchą skórę i od pewnego czasu stosuję tonik aloesowy z Absolute Organic. Jest cudowny i to na tyle, że nie przecieram twarzy wacikiem a nalewam trochę na dłoń i wmasowuję w cerę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie i będę mieć go na uwadze ;) Ostatnio przechodzę na pielęgnację możliwie jak najbardziej przyjazną składowo (więc przeważają naturalne kosmetyki), ale też zależy mi na skuteczności, w tej sytuacji tonik z AO wydaje się godny uwzględnienia ;)

      Usuń
  2. Produkt idealny dla mnie :O <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbować tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam go wcześniej :) Obecnie mam płyn micelarny z Garniera, może następnym razem zdecyduję się na kupno tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam, bardzo fajny produkt ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Biodermy jeszcze nie miałam ale często kupuję tniki z Ziaji ;) może kiedyś ten wypróbuję ;)
    Moge Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi pomożesz;)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń