czwartek, 25 lutego 2016

Zamówienie z Dresslink - pierwsze wrażenie

Właśnie dotarła do mnie przesyłka z chińskiego internetowego sklepu Dresslink, z którym podjęłam niedawno współpracę. Zdecydowałam się na ten krok ponieważ byłam ciekawa jakości oferowanego tam asortymentu.

Na swoje zamówienie mogłam przeznaczyć 20$ (łącznie z przesyłką, która pochłonęła trochę więcej niż połowę tej kwoty). Paczka szła do mnie ok. 18 dni.



Pędzelki do ust



Pędzelka do ust brakowało w mojej kolekcji. W opakowaniu są dwa egzemplarze - jeden do używania w domu, a drugi do torebki na wyjścia. Jest bardzo wygodny, posiada zatyczkę, więc możemy go wrzucić do torebki/kosmetyczki, aby móc dokonywać poprawek makijażu ust poza domem bez obaw, że wszystko dookoła będzie wybrudzone pomadką. TUTAJ więcej szczegółów.


Kosmetyczka 


Spodobała mi się w sklepie i nie zawiodłam się. Wygląda  dobrze i solidnie zarówno z zewnątrz, jak i w środku. Dzięki przegródkom można posegregować kosmetyki. Całkiem sporo się do niej zmieści i na weekendowy wypad będzie można zabrać najpotrzebniejsze akcesoria oraz kosmetyki z kolorówki i pielęgnacji. Cena i szczegóły TUTAJ.


A tutaj zdjęcie tego, ile przykładowo można w niej zmieścić...


Torebka


Nie odbiega od zdjęć na stronie sklepu KLIK,  właściwie to nawet "na żywo" wygląda bardziej elegancko. Mnie też (przez niekorzystne światło) nie udało się do końca tego uchwycić i uważam, że na zdjęciach wyszła trochę gorzej niż w rzeczywistości. Dołączono do niej pasek do noszenia na ramieniu, który ma regulację długości. W środku nie ma przegródek, ale na jednym z boków ma dodatkową małą kieszonkę na zamek, a na drugim kieszonkę z przegródkami (np. na telefon, dokumenty lub nieduży portfel, itp.).

Ogólnie spodziewałam się, że może wyglądać tandetnie, ale okazuje się, że wcale nie. Muszę się jednak przyczepić do dwóch aspektów  - z przodu są jakieś dwie małe plamki (chyba z kleju), których ciężko będzie się pozbyć, a przy wewnętrznej kieszonce w jednym miejscu już zaczynają wysnuwać się nitki. Mimo wszystko myślę, że za tę cenę KLIK warto. Jestem o tym przekonana tym bardziej, że posiadam torebki z popularnych sieciówek, które kosztowały kilkakrotnie więcej, a pruć też się zaczęły (i to na zewnątrz).


W przypadku torebki i kosmetyczki obawiałam się także charakterystycznego zapaszku, takiego jaki często mają takie produkty na bazarku, ale na szczęście nie jest tak źle i te zamówione przeze mnie nie śmierdzą. Oczywiście mają zapach  (taki jak gumowe piłki plażowe, albo niektóre dmuchane zabawki), który jednak dla mnie nie jest mocno uciążliwy i mam nadzieję, że wkrótce zniknie.

Maszyna do szycia


Byłam jej niezwykle ciekawa, a okazała się największa porażką tego zamówienia. Spodziewałam się, że znajdę w paczce TAKĄ maszynę, wyglądającą na solidną i właśnie tej marki, co na zdjęciach. Tymczasem, pomijając już inny kolor, otrzymałam coś takiego.


Plastikowy bok jest troszkę przygnieciony i nie jest to wina transportu, gdyż wszystkie rzeczy było odpowiednio zapakowane, a maszyna znajdowała się osobno włożona do perforowanej koperty. Jakby tego było mało, to elementy metalowe są już podniszczone, a całość jest byle jak wykonana.


Podsumowując: Mam mieszane uczucia. Zadowolona jestem z pędzelka, kosmetyczki oraz torebki. Biorąc pod uwagę ceny w sklepie (nawet wliczając w to przesyłkę), to uważam, że na niektóre rzeczy warto zwrócić uwagę, ponieważ podobne (również pod względem jakości) można znaleźć w sieciówkach, ale za dużo wyższą cenę. Nie najgorzej jest też z czasem oczekiwania na przesyłkę (w końcu idzie z Chin). Na pewno jednak będę uważać zamawiając jakieś akcesoria - urządzenia, typu właśnie ta nieszczęsna maszyna. 

Jeśli jeszcze chcielibyście poznać moją opinię na temat innych produktów z tego sklepu, to zapraszam do klikania w linki:
Pędzel KLIK
Kosmetyczka  KLIK
Torebka  KLIK
Maszyna do szycia  KLIK

Dresslink KLIK
Produkty za $0,01 KLIK
Produkty z darmową wysyłką KLIK

Miałyście coś z tego sklepu? Jesteście zadowolone z otrzymanych rzeczy? Co sądzicie o chińskich sklepach?

46 komentarzy:

  1. Czekam na swoją pierwszą przesyłkę i także zastanawiam się czy się nie rozczaruje :-) Kliknięte :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, żeby wszystko było w porządku z rzeczami, które zamówiłaś ;) Dziękuję :)

      Usuń
  2. Najbardziej jestem ciekawa jakości pędzelków:)
    __________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co wydają się OK. O ile jakość pędzli do blendowania czy do twarzy ma dla mnie ogromne znaczenie, tak uważam, że na pędzelek do ust nbie trzeba wydawać fortuny. Ważne, żeby mocno nie drapał i nie rozleciał się po dwóch użyciach ;) Poza tym będę na bieżąco informować jak się spisują te akcesoria ;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też mi się spodobała i "na żywo" wygląda lepiej niż na zdjęciach ;)

      Usuń
  4. Ciekawa jestem jak torebka się sprawdzi podczas użytkowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też to bardzo ciekawi. Jutro zaczynam ją "testować" ;)

      Usuń
  5. Zamawiałam dwie sukienki ;) jak na pierwszy raz to jestem zadowolona :D linki kliknięte :) możesz pomóc mi u mnie? http://kreconowlosaa.blogspot.com/2016/02/dresslink-wishlist-ponownie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że ubrania Cię nie roczarowały ;)

      Usuń
  6. Torebka super i jakość też widzę bardo fajna :)


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie jest pozytywne. Zobaczymy jak się spisze w dalszej perspektywie ;)

      Usuń
  7. Ja nigdy tam nie zamawiałam bo jakoś nie miałam przekonania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie złożyłam zamówienie, bo wszędzie czytam o tych sklepach i chciałam się przekonać o co tyle szumu i czy warto sobie zawracać tym głowę ;)

      Usuń
  8. Faktycznie "maszyna" to porażka, ale torebka super.
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety maszyna to niewypał :( Mam nadzieję, że chociaż pozostałe rzeczy okażą się trafione i posłużą mi ;)

      Usuń
  9. maszyna bez komentarza, ale kosmetyczka - fajna! taka poręczna, wszystko w jednym. Bardzo pakowna, nie trzyma mieć kilku aby się dopakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takiej kosmetyczce właśnie mi zależało - żeby pomieściła co najpotrzebniejsze i nie trzeba było pakować osobno kolorówki, a gdzie indziej pielęgnacji ;)

      Usuń
  10. Ciekawa byłam tej maszyny jak ją pokazałaś w wishliscie, szkoda, że nie jestes zdowolona. Torebka za to jest prześwietna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z torebki jestem zadowolona i mam nadzieję, że jej jakość w użytkowaniu będzie przyzwoita ;)

      Usuń
  11. Ja uwielbiam koszule z tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się im przyjrzeć bliżej. Ja lubię koszule ogólnie ;)

      Usuń
  12. Ja troszkę się rozczarowałam. Gdyż nie miałam kompletnej paczki. Nie przyszły pędzle. No cóż. A z Panią z obsługi nie mogłam się porozumieć :) i tak o :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że brakowało pędzli. Może je doślą jeszcze ...

      Usuń
  13. Fajna ta kosmetyczka nawet, taka inna :)
    Kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta kosmetyczka :) A maszyny do szycia byłam ciekawa i szkoda, że okazała się tandetą. Również współpracuję z Dresslink, ale także zamawiałam rzeczy na innych chińskich sklepach i jeśli chodzi o jakość to zależy od danej rzeczy. Niektóre są spoko, a niektóre właśnie takie tandetne. Teraz zamówiłam sobie koszulo-sukienkę, ale w innym sklepie i jestem ciekawa jaka będzie. Zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na maszynę też liczyłam i byłam ciekawa. Rozczarowała mnie. Zdjęcia w sklepie pokazują zupełnie inną maszynę. Pierwszy raz coś zamawiałam w chińskim sklepie i rzeczywiście z tą jakością to prawda. Wszystko zależy od danej rzeczy. Ciekawa też jestem jak będzie z Twoim zamówieniem ;)

      Usuń
    2. A z moim zamówieniem wyszła dupa. Okazało się (chyba po 5 dniach), że nie mają jej na stanie, a dali, że jest dostępna. Jacyś nieogarnięci ludzie tam pracują :P Ale dzisiaj złożyłam też zamówienie z Dresslink, więc zobaczymy co tym razem przyjdzie :)

      Usuń
    3. Kochana poklikałam ci w linki ponownie :)

      Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście Romwe ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html

      Usuń
  15. haha rozwaliła mnie maszyna do szycia ;) Najbardziej mi się kosmetyczka podoba, fajny pomysł z tymi przegródkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, byłam niezmiernie ciekawa tej maszyny ;) Kosmetyczka "na żywo" podoba mi się tak samo jak wcześniej na zdjęciach sklepu ;)

      Usuń
  16. W tych chińskich sklepach czasem można znaleźć perełki, ale sama jeszcze się nie zdecydowałam na zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, czasem można wyszukać na coś fajnego. Sama pierwszy raz zamawiałam coś z takiego sklepu. A zdecydowałam się z ciekawości ;)

      Usuń
  17. a ta maszyna do szycia tak fajnie sie zapowiadała a tu....

    OdpowiedzUsuń
  18. chyaba nigdy nic z tamtąd nie zamawiałem :P

    OdpowiedzUsuń
  19. torebka całkiem ładna :) kliknięte

    klikniesz u mnie? :) [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  20. O co chodzi z tym klikaniem? Wysyłają produkty aby później ludzie klikali w linki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniej więcej o to chodzi. A na podstawie kliknięć w te linki decydują o kontynuowaniu współpracy ;)

      Usuń
    2. A to poklikałam :)
      Sama również zamówiłam i już przyszła przesyłka ;)

      Usuń
  21. Mogę prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście?? Bardzo mi to pomoże ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podobają mi się pędzelki :) i ta kosmetyczka.
    Poklikałam, klikniesz również u mnie?
    http://thebalanceofmylife.blogspot.com/2016/03/zamowienie-z-dresslink.html
    Zapraszam też do wspólnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faajne zamówienie , torebka mi się podoba może i ja się na nią skuszę ;)
    poklikałam oczywiście ;)
    Kochana mogę prosić jeszcze raz o poklikanie w linki, ponieważ są zmienione ;) Bardzo mi pomożesz;);*
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/03/drugie-zamowienie-z-dresslink.html
    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się ta czarna torebka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka piękna torebka zakochałam się od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń