czwartek, 4 lutego 2016

Dresslink wishlist

Dziś nietypowy post na moim blogu, gdyż pierwszy raz publikuję jakąkolwiek wishlistę. Jak można się domyślić po tytule dotyczy ona głównie asortymentu sklepu Dresslink /KLIK/. Zaproponowano mi współpracę i po dłuższym namyśle postanowiłam się zgodzić. Ceny są tam niezwykle korzystne i nie ukrywam, że bardzo ciekawa jestem też jakości oferowanych produktów. Tym bardziej, że jest w czym wybierać, bo znajdziemy tam ubrania, buty, bieliznę, akcesoria urodowe, dodatki takie jak paski, apaszki, torebki,  i wiele innych. Przejrzałam mnóstwo stron i w końcu zdecydowałam się na cztery rzeczy:


1. Pędzelek do ust - chyba jedyny rodzaj pędzelka jakiego mi brakowało w swoim zbiorze. Na dodatek jest zamykany i można go nosić w torebce.


2. Ręczna mini maszyna do szycia - jestem jej ogromnie ciekawa. Nigdy nie miałam takiego gadżetu i zastanawiam się czy rzeczywiście usprawni drobne poprawki krawieckie.

3. Kosmetyczka - miniony rok obfitował w wyjazdy, a obecny zapowiada się podobnie i zdecydowanie przydałaby mi się kosmetyczka, do której mogłabym spakować najpotrzebniejsze kosmetyki z kolorówki i pielęgnacji. 


4. Torebka - mam wielką słabość do torebek i zawsze mogę przygarnąć nową sztukę :)



Dresslink KLIK
Produkty za $0,01 KLIK
Produkty z darmową wysyłką KLIK

Będzie mi bardzo miło jeśli poklikacie w powyższe linki. Napiszcie mi o tym w komentarzu, a na pewno się odwdzięczę.

29 komentarzy:

  1. Kochana oczywiście na mnie możesz liczyć, torebeczka śliczna, a linki kliknięte :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Torebka mi się spodobała na zdjęciach, ciekawa jestem jak wygląda na żywo ;)

      Usuń
  3. POklikane :* u mnie tez wishlista z dresslink :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Już zaglądam do Ciebie, co ciekawego sobie wybrałaś ;)

      Usuń
  4. Powodzenia w współpracy !

    ________________
    www.justynapolska.com
    fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że usprawni trochę szycie ;)

      Usuń
  6. Hi darling! I do like your blog soo much! You've got such a fresh and sparkling style :) I was wondering if you'd like to follow each other, so we can keep in touch! If so just let me know once you're following me and I'll be right back!
    Laura xx
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. już klikam i licze na rewanż :) ciekawa ta maszyna hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zainteresowała mnie i ciekawa jestem jej działania. Dziękuję i zrewanżuję się oczywiście ;)

      Usuń
  8. Ta ręczna maszyna do szycia fajna. Zastanawiałam się kiedyś nad nią :)
    Poklikałam w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się interesująca. Dziękuję :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Oby się sprawdziła w praktyce ;)

      Usuń
  10. Poklikane :) zapraszam do siebie jeśli chcesz pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Zawsze możesz liczyć na pomoc ;)

      Usuń
  11. kliknięte :) dziękuję za kliki u mnie! :* dodaję do obserwowanych aby móc pomagać kiedy tylko będzie okazja :) pozdrawiam! http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Maszyna do szycia mnie zaciekawiła. Ciekawe czy jest wara zakupu..
    Poklikałam we wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też jestem bardzo ciekawa tej maszyny ;)

      Usuń
  13. Torebka wpadła mi w oko, szkoda że jej nie zauważyłam na stronie :)
    Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem ją sobie6 zamówisz ;) Dziękuję :)

      Usuń
  14. Ręczna maszyna do szycia, ciekawe.Torebki są boskie w tym sklepie. Kliknelam,mam nadzieję że że to się liczy bo nie wiem jak oni liczą te kliki :-B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiem jak zliczają kliki, dlatego zawsze klikam we wszystkie linki. Tak na wszelki wypadek, żeby się liczyło ;) Dziękuję :)

      Usuń
  15. Ręczna maszyna do szycia, ciekawe.Torebki są boskie w tym sklepie. Kliknelam,mam nadzieję że że to się liczy bo nie wiem jak oni liczą te kliki :-B

    OdpowiedzUsuń
  16. maszyna do szycia ręczna ciekawa jestem czy sie sprawdzi.... świetny gadżet!

    OdpowiedzUsuń