środa, 4 lutego 2015

LUTY: Akcja zużywania zapasów próbek - START

Gdy dowiedziałam się o akcji zużywania próbek, którą zapoczątkowała na swoim blogu Asia , od razu postanowiłam się zgłosić.
Mam dość duże zapasy próbek, najróżniejszych saszetek, słoiczków i miniaturek. Do tego można doliczyć maseczki jednorazowe, próbki zapachów i miniaturki produktów. Naliczyłam tego 93 sztuki. 

Zapewne przez miesiąc nie wykorzystam ich wszystkich, ale mam nadzieję, że ta akcja zmobilizuje mnie do rozpoczęcia walki z tym zapasem i pozwoli mi zmniejszyć ilość poniższych zasobów.


Wy też macie takie zapasy próbek, czy pozbywacie się ich na bieżąco? Macie ochotę przyłączyć się do akcji?

19 komentarzy:

  1. Ja staram zużywać w miarę na bieżąco ;) Sprawdzają się super na wyjazdy więc jakoś na siłę ich nie zużywam ;)) hi powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też raczej na bieżąco staram się zużywać, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wytrwałości w zużywaniu tych wszystkich próbek. Sama mam cały koszyk próbek TEGO SAMEGO kremu z Garniera... chyba nigdy ich nie wykończę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez ostatnio staram sie zużywać próbki i idzie nawet nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł:) Mam trochę próbek, ale w tej chwili mam już otwarty nowy krem do twarzy, więc akurat próbki do pielęgnacji facjaty odpadają,kremy do rąk świetne są na wyjazdy, więc też je tak chomikuje. Maseczki zużywam na bieżąco. już sobie nawet wypracowałam pewien schemat ich zużywania;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam ich sporo i często o nich zapominam... :) Idąc Twoim śladem też się za nie wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja rozdaje próbki 'po ludziach' ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jezuuu czemu wy macie tak mało tych próbek?! Ja doliczyłam sie 318.. A potem przypomnialam sobie o kolorowce i perfumach i nie chce myśleć ile tego jest..

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj też tego jest...ja co trochę zużywam i mnóstwo przeterminowanych wyrzucam a one nadal są i są...

    OdpowiedzUsuń
  10. Staram się zużywać na bieżąco, ale i tak zawsze mam ich sporą ilość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam tego sporo i rozdaje to innym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem na bieżąco z próbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio miałam podobny zapas próbek, ale wszystko zaczęłam zużywać i teraz na krótki wyjazd nie mam żadnego kremu w próbce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mam spore zapasy, ale zużywam je na wakacyjnych wyjazdach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Faktycznie masz niezle zapasy, u mnie jednak mniej ;) 3mam kciuki za Twoje zuzycia, bardzo fajna akcja :)

    OdpowiedzUsuń