sobota, 31 stycznia 2015

OPI, Lincoln Park After Dark

Zima niestety nie chce odpuścić, dlatego u mnie na paznokciach znowu królują bardzo ciemne barwy. Tym razem postawiłam na chyba najmroczniejszy kolor, jaki posiadam w swoim lakierowym zbiorze, czyli Lincoln Park After Dark od OPI, który pochodzi z zestawu mini lakierów Take Ten [klik]. Kolor jest częścią Chicago Collection - starej kolekcji, którą OPI wypuściło bodaj na jesień 2005 roku, jednak nadal jest w sprzedaży i cieszy się dużą popularnością.



Kolor jest wielowymiarowy. Po pierwszej warstwie, jak również, po tym co widać w buteleczce, można sądzić, że to bardzo ciemna, głęboka śliwka, bądź fiolet, wpadający w czerń. Przy drugiej warstwie fiolet jest tak intensywny, że wręcz wydaje się być czarny. Nie jest to jednak typowa mroczna, smolista czerń, która fatalnie wygląda przy mojej karnacji, źle się w niej czuję i z tego względu unikam takich lakierów. Po tę "czerń" złamaną fioletem sięgam z przyjemnością. 

Konsystencja jest odpowiednia, lakier nie rozlewa się na skórki, a do pełnego krycia potrzebne są dwie warstwy (przy jednej widać miejscami prześwity). Lakier szybko wysycha. Z trwałością też jest całkiem dobrze, ponieważ wytrzymuje w dobrym stanie (lekko starte końcówki) około 4 dni.


Co sądzicie o takich ciemnych lakierach? Lubicie czerń na paznokciach, czy tak jak ja jej unikacie? 

32 komentarze:

  1. Lubię ciemne lakiery. Na zdjęciach wygląda jak 100% czerń :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na paznokciach też wygląda jak czerń ;) Na szczęście nie jest to agresywna i smolista czerń, w której mi brzydko. Ten lakier dostosuje się chyba do każdej cery i jest przy tym bardzo elegancki ;)

      Usuń
  2. Piękny kolor, chociaż ostatnio mam chęć na jaśniejsze barwy :) a u mnie dzisiaj wyjątkowo dzień bardzo wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy ostatniej pogodzie mam wahania między jasnymi i ciemnymi odcieniami ;) U mnie przez chwilę wyszło słoneczko, ale gdy się obudziłam zobaczyłam grubą warstwę śniegu ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ciemne kolory, ten jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne kolory też lubię, chociaż ja mam słabość w ogóle do lakierów i pastele też skradły moje serce ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię tego typu kolory na paznokciach. Piękny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubie ciemne lakiery, bardzo ładny kolor, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda, podoba mi się bo ja ostatnio sama chodzę w czarnych paznokciach i podoba mi sie to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się podobały czarne lakiery, ale efekt na moich paznokciach, a właściwie dłoniach był nieciekawy. Po ten sięgnęłam, bo w buteleczce wyglądał jak bardzo ciemny fiolet, a po aplikacji okazał się właściwie czernią, ale inną niż wszystkie i w końcu jestem zadowolona ;)

      Usuń
  7. Oj, tak piękny kolor :) Lubię ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolor - podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  9. Raz miałam ciemny lakier na paznokciach, i durna nie nałożyłam nic pod spód, potem miałam żółte pazury:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ciemne lakiery mają tendencję do zabarwiania na żółto paznokci :( Moje pazurki są liche z natury, więc zawsze pod lakier stosuję odżywkę (przypominającą bezbarwną emalię) i nie ma to dla mnie znaczenia, czy jest jasny czy ciemny, więc udaje mi się jakoś uniknąć tych przykrych skutków.

      Usuń
  10. Czasami lubię poszaleć z ciemnymi kolorami za to nie cierpię nudziaków ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wiele zależy od nastroju i bywa, że mam fazę na ciemne kolory, a czasem znów nudziaki górą ;)

      Usuń
  11. Ja nie unikam czerni na paznokciach, bardzo ją lubię. Chyba tylko za czerwienią nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń ma swój urok i masz szczęście, że Tobie pasuje ;)

      Usuń
  12. Fajny kolor, idealny na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie pasuje okres jesienno-zimowy ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciemny kolorek ale musze przyznac ze boski :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba ;) ja aktualnie na pazurkach mam czarny lakier mua ale jakość tego lakieru jest straszna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Jeszcze nie miałam nic z MUA, ale kilka rzeczy mnie kusi (lakierów na tej liście nie ma) i mam nadzieję, że jak sobie coś sprawię, to jakość mnie zadowoli.

      Usuń