sobota, 10 stycznia 2015

Golden Rose, Rich Color nr 31

W podsumowaniu rocznym pisałam, że w minionym roku na moich paznokciach królowały pastele. I owszem, takie właśnie lakiery wybierałam najczęściej, co nie znaczy, że w ogóle zrezygnowałam z ciemniejszych barw. Jednym z lakierów, który wyhaczyłam w osiedlowej drogerii jeszcze na początku lata był Golden Rose z serii Rich Color o numerze 31, który jakkolwiek by nie patrzeć raczej do wakacyjnych barw się nie zalicza, ale jesienią zaczęłam coraz częściej po niego sięgać.


Pojemność: 10,5 ml.
Cena: 6,90 zł.
Dostępność: sklepy i stoiska Golden Rose, osiedlowe drogerie, sklep internetowy GR.


10,5 ml pięknego, głębokiego śliwkowego koloru znajduje się w prostokątnej, charakterystycznej dla linii Rich Color buteleczce. Został wyposażony w szeroki pędzelek (takie lubię najbardziej), zapewniający wygodną aplikację. 

Konsystencja jest taka akurat, ani nie nadmiernie gęsta, ani nazbyt rzadka i dzięki niej lakier nie rozlewa się na skórki. Dobrze się rozprowadza, nie tworząc smug. 


Krycie jest bardzo dobre i właściwie wystarczyłaby jedna warstwa, jednak ja tradycyjnie nakładałam dwie (wówczas kolor jest trochę głębszy i wydaje mi się, że manicure dłużej się utrzymuje). Lakier ma wykończenie z wysokim połyskiem.


Nie trzeba długo czekać, aż lakier wyschnie. Trwałość ma dla mnie zadowalającą, bo średnio wytrzymuje na moich paznokciach 4 dni. 

Jak Wam się podoba ten kolor? Lubicie serię Rich Color? Co sądzicie o takich ciemnych lakierach?

35 komentarzy:

  1. Kolor wspaniały, poza tym lubię jak lakier szybko wysycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkie wysychanie to także dla mnie kluczowa kwestia ;)

      Usuń
  2. Wspaniały kolor, polubiłabym się z nim na pewno

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna śliwka :) Bardzo lubię takie odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam chyba 2 lub 3 lakiery z tej serii, ten ma idealny kolor na jesienno-zimową porę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie się wpisuje w jesienno-zimowy czas, dlatego tak chętnie po niego sięgam w ostatnich tygodniach ;)

      Usuń
  5. Śliwkowe kolory na jesień mnie strasznie fascynowały:) teraz też, więc ten jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się zawsze oczy świecą na widok takiego koloru, dlatego kilka razy okazało się, że mam już w swojej kolekcji podobny odcień, a ja przytaszczyłam kolejny ;)

      Usuń
  6. Ładnie wygląda na paznokciach:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba nawet miałam ten kolor, co ciekawe nie wszystkie rich color sie u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tą serią jest dziwna sprawa i chyba jakość poszczególnych kolorów jest zróżnicowana. Widziałam na kilku blogach, że niektóre z tych lakierów znalazły się w bublach. Mnie akurat do tej pory udało się trafić na takie egzemplarze, do których nie mam żadnych zastrzeżeń ;)

      Usuń
  8. Uwielbiam śliwkowe lakiery *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten kolor i uwielbiam go, u mnie też wytrzymuje ok. 4 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, mamo, tak! Właśnie takiego koloru poszukuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny kolor. Bardzo lubię lakiery tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPIĘKNY KOLOR! Sama maltretuję teraz podobny odcień z firny Essie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny kolor, jak tylko spotkam wysepkę Golden Rose - z pewnością zaopatrzę się w kilka sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor wspaniały ;) brakuje mi takiego w mojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię odcienie fioley, ja jeszcze bym dodał złotą kreskę i ah ah oh :D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny odcień, głęboki, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Boski odcień! Super by wyglądał z szarymi ozdobami

    OdpowiedzUsuń
  19. O rany! Prześliczny kolor, w sam raz na tę porę roku! Paznokcie pięknie się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny, elegancki kolor. Ja mam lakiery GR z serii Paris i są bardzo trwałe.

    OdpowiedzUsuń