piątek, 9 stycznia 2015

Dr. Organic, Organiczne Serum pod Oczy Oliwa z Oliwek

Skóra pod oczami wymaga szczególnej uwagi, zwłaszcza gdy jest cienka, bardzo sucha i już nie nastoletnia. Przywiązuję więc dużą wagę do pielęgnacji okolic oczu, tym bardziej, że mam także duże zasinienia i konieczne staje się używanie dobrze kryjących korektorów, które mogą obciążać delikatną skórę. Nie ograniczam się więc tylko do aplikacji porządnych kremów, ale także regularnie stosuję różnego rodzaju maseczki dedykowane tej okolicy (tradycyjne, algowe, w postaci płatków), a także serum. Ucieszyłam się więc, kiedy w paczuszce od Dr.Organic znalazłam kosmetyk mający wspierać moje wysiłki w utrzymaniu skóry wokół oczu w odpowiedniej kondycji, czyli Organiczne Serum pod Oczy Oliwa z Oliwek.



Pojemność: 15 ml.
Cena: 47,45 zł.
Dostępność: sklep internetowy Dr.Organicstacjonarnie - wybrane apteki oraz sklepy zielarskie (ich spis znajduje się TUTAJ).

Opis producenta:
Silne przeciwzmarszkowe serum pod oczy, na bazie organicznej oliwy z oliwek z dodatkiem liści oliwnych, aloesu, gryki, skwalenu, oleju sojowego, zielonej herbaty, cytryny, liści winorośli, tymianku, kopru, czarnej porzeczki, oraz witamin C i E. Ten produkt idealnie zwalcza oznaki starzenia i zapewnia niezwykle wysoki poziom nawilżenia delikatnej skórze wokół oczu, zapobiegając transepidermalnej utracie wody. Sprawia, że tkanka staje się zwarta, redukuje zmarszczki mimiczne, opuchliznę i worki pod oczami. Wygładza skórę, poprawiając jej elastyczność i dając przyjemne uczucie świeżości. Cały obszar wokół oczu odzyskuje promienny, tryskający młodością wygląd.
Substancje bioaktywne, natrualne i organiczne: oliwa z oliwek, wyciąg z liścia oliwnego, wyciąg z winorośli, skwalen, aloes, wyciąg z czarnej porzeczki, gryka, wyciąg z zielonej herbaty, olejek ze skórki cytrynowej, tymianek, koper, witaminy: B5, C, E i F; olejek sojowy. 
Skład:


Składniki aktywne:

Serum znajduje się w plastikowej tubce oraz zakończonej "dziubkiem", co jest higienicznym rozwiązaniem i ułatwia wydobycie odpowiedniej ilości produktu. Tubka jest zakręcana na zakrętkę. Całość została umieszczona w kartoniku opatrzonym wszystkimi niezbędnymi informacjami na temat składu, substancji aktywnych oraz zadań kosmetyku, który jest ważny 12 miesięcy od otwarcia.


Konsystencja jest kremowa, produkt łatwo się rozprowadza i na mojej suchej skórze wokół oczu wchłania się bardzo szybko. Zapach jest bardzo przyjemny, ale delikatny i w ciągu dnia niewyczuwalny.

Serum z założenia jest kosmetykiem ukierunkowany na walkę z konkretnymi problemami, o wyższym stężeniu substancji aktywnych, ale stosuje się je zwykle przed nałożeniem kremu pielęgnacyjnego. Ja jednak najczęściej stosowałam je solo z dwóch powodów. Chciałam poznać jego samodzielne działanie i wpływ na moją skórę, a poza tym nie dogadywało się do końca z kosmetykami pod oczy, których właśnie używałam. Zauważyłam, że lepiej działają i serum, i krem (lub olejek) zaaplikowane oddzielnie na skórę niż w duecie (oczywiście w odstępie od kilkunastu do kilkudziesięciu minut). Jedynym produktem z mojej kosmetyczki, z którym idealnie współpracowało i zapewniało oczekiwany efekt był krem na noc Dr.Organic z linii Minerały Morza Martwego [recenzja]. Myślę więc, że  najlepiej dopasowanym kremem dopełniającym jego działanie będzie taki o naturalnym składzie, bogatym w oleje i wyciągi z roślin.


Naszedł czas na kilka słów o tym, jak spisało się u mnie samo serum. Początkowo używałam je zarówno na noc, jak i na dzień i nie do końca byłam z niego zadowolona. Jednak po ok. tygodniu stosowania zaczęłam obserwować pojawiające się efekty jego działania i coraz bardziej przekonywałam się do tego produktu. 

Przede wszystkim serum nie podrażnia wrażliwej okolicy oczu, nie zapycha skóry, ani nie pojawiło się uczulenie. Serum zapewnia optymalne nawilżenie, a także jak obiecuje producent "sprawia, że tkanka staje się zwarta". Inaczej nie da się tego opisać, skóra pod oczami faktycznie wygląda na bardziej zwartą, elastyczną i lepiej napiętą. 

Wydawać by się mogło, że te wszystkie czynniki wpłyną na redukcję zmarszczek i wygładzą skórę. Niestety, mimo widocznej dobrej kondycji skóry zmarszczki nie zostały zniwelowane, czego jest w stanie u mnie dokonać krem pod oczy (oczywiście na obecnym etapie, gdyż zdaję sobie sprawę, że jak pojawią się z wiekiem głębsze bruzdy, to żaden kosmetyk się z nimi nie upora).

Z tego względu oraz biorąc pod uwagę fakt świetnego wchłaniania się serum po kilku tygodniach zaczęłam stosować je tylko na dzień, a na noc stosowałam mocniej działający krem. Serum nadaje się pod makijaż, który świetnie się utrzymywał do demakijażu. Nic się nie wałkowało, nie warzyło, nie spływało. Kosmetyk zapewniał również odpowiednie nawilżenie i pielęgnację, zapobiegającą przesuszeniu i obciążeniu skóry cięższym korektorem. Nie zauważyłam natomiast, aby serum zmniejszało worki pod oczami.


Podsumowując, serum nie rozczarowało mnie i okazało się nie najgorszym kosmetykiem pod oczy, pielęgnując skórę o wiele lepiej niż niektóre używane przeze mnie dotychczas kremy. Jednocześnie muszę dodać, że nie dorównało jednak moim hitom kosmetycznym. Mimo wszystko, jest też tańszym od nich produktem i pozytywnie wpływa na skórę wokół oczu, dobrze ją nawilżając, lekko napinając, poprawiając elastyczność i czyniąc bardziej "zwartą". Najlepiej sprawdza się jako produkt na dzień, również pod makijaż, chroniąc skorę przed negatywnymi skutkami stosowania ciężkich korektorów. Zabrakło mi zredukowania zmarszczek i wygładzenia skóry. Nie liczyłabym także na zmniejszenie worków pod oczami.

W miarę nieźle spisało się na mojej wymagającej skórze, więc myślę, że może przynieść wręcz zachwycające rezultaty w przypadku cery normalnej, tłustej (również w przedziale wiekowym ok. 35 lat) lub suchej (w wieku ok. 25+; w późniejszym będą zbliżone do tych przeze mnie opisanych).


Przywiązujecie dużą wagę do pielęgnacji okolic wokół oczu? Jakie kosmetyki stosujecie? 

22 komentarze:

  1. ja obecnie używam krem rozświetlający pod oczy Tołpa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam krem po oczy z czerwonym ryżem z Tołpy, ale u mnie się kompletnie nie sprawdził i teraz trochę się obawiam sięgać po inne ich kosmetyki okołooczne ;)

      Usuń
  2. Ja pod oczy mam coś z orientany ::]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam z Orientany, i bardzo mile wspominam

      Usuń
  3. Ja pod oczy używam kremu z Avonu i jest to mój pierwszy krem do tych okolic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam z tej firmy serum pod oczy z mleczkiem pszczelim, bardzo je lubię, jest idealne pod makijaż i faktycznie skóra jest gładsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum oliwkowe też według mnie jest idealne na dzień i pod makijaż, który ładnie się na nim utrzymuje i świetnie wygląda. Do tego nawilża i utrzymuje skórę w dobrej formie, nawet mimo stosowania cięższych korektorów. Skóry niestety mi nie wygładza, więc na noc wolę "mocniejszy" krem ;) Serum z mleczkiem pszczelim też mnie zainteresowało i ciekawa jestem które byłoby dla mnie lepsze ;)

      Usuń
    2. ja tak samo jak Karolinka mam z mleczkiem pszczelim, jestem z niego mega zadowolona :)

      Usuń
  5. ja ciągle poszukuję czegoś dobrego pod oczy. Mam suchą cerę, dużo pracuje przy komputerze i moje oczy są po prostu zmęczone... możliwe, ze wypróbuję, mógłby mi pasować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno warto się nim bliżej zainteresować ;)

      Usuń
  6. Ja bardzo lubie produkty dr Organic. Serum choć nie wygładza skóry pod oczami to i tak wydaje się byc interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum oceniam bardzo pozytywnie. Na dzień okazało się jednym z najlepszych kosmetyków, z jakimi miałam styczność. Fantastycznie sprawdza się pod makijaż, a jednocześnie pielęgnuje skórę. System krem na noc (który zregeneruje i wygładzi skórę) oraz serum na dzień zdał u mnie egzamin, a rezultaty w pełni mnie satysfakcjonowały ;) Swoją drogą, jeśli ktoś nie potrzebuje jeszcze wygładzenia zmarszczek, albo są one naprawdę maleńkie, to z serum będzie mega zadowolony ;)

      Usuń
  7. Nie miałam, ale podziel się informacją jakie są Twoje kosmetyczne hity pod oczy? Szukam czegoś dobrego dla 28latki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszy krem, jakiego zdarzyło mi się używać, który w pełni zaspokaja potrzeby mojej skóry wokół oczu, jest ten od Dr Ireny Eris z serii Clinic Way, 1° + 2° hialuronowe wygładzenie (30+). Drugim, dużo tańszym, ale świetnym produktem jest krem pod oczy AA Multi Regeneracja 40+. Potem jest oliwkowe serum Dr.Organic. Godnym polecenia jest też krem AA Kolagen żródło młodości 30+. U mnie wszystkie one się świetnie spisały i będą dobrym wyborem w przypadku skóry suchej. Niech Cię nie zraża przedział wiekowy, do którego są przeznaczone, bo przed 30-stką spokojnie można ich używać (po również ;))
      Używałam także kremu z Yves Rocher, Riche Creme oraz Bielenda, Kawior & Trufle, których działanie mnie nie zadowalało. Spisywały się co najwyżej dostatecznie i więcej do nich nie wrócę. Zdania co do nich są podzielone i u niektórych się sprawdzają. Jeśli masz cerę tłustą, ewentualnie normalną, to możesz się nimi zainteresować i mogą się okazać wspaniałe. Przy suchej skórze lepiej je sobie odpuścić ;) O wszystkich produktach pisałam osobne recenzje (poza Bielendą, która jest w denku z 02/2014), więc jeśli Cię bliżej zainteresują, to możesz zerknąć ;)

      Usuń
  8. Ja dbam o pielęgnację skóry pod oczami i wokół. Z tym serum nie miałam do czynienia ale ogólnie to mnie nie skusiło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze masz na nie czas. Przy młodej skórze nie jest na razie konieczna taka silniejsza pielęgnacja ;)

      Usuń
  9. Widać, że serum jest świetnym kosmetykiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczególnie na dzień spisuje się rewelacyjnie ;)

      Usuń
  10. U mnie poszukiwania dobrego produktu pod oczy nadal trwa. Sądząc po Twojej recenzji to warto zainteresować się tym serum bo szukam czegoś dobrze nawilżającego nadającego się pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przy suchej skórze pod makijaż sprawdziło się wyśmienicie. Szybko się wchłania, nie pozostawia żadnego filmu i nawilża :)

      Usuń