wtorek, 30 grudnia 2014

Ecotools, Pędzel wykończeniowy do wygładzania makijażu Buffing Brush

Pędzel do wykończenia/wygładzania makijażu to absolutny must have w mojej kosmetyczce. Wcześniej w tym celu używałam głównie pędzli z mini zestawu Ecotools z limitowanej edycji. Jednak w lutym udało mi się upolować na promocji w Hebe (za ok. 17 zł)  pędzel wykończeniowy typu flat top tej samej marki i zastąpił wszystkie inne, po które sięgałam wcześniej. Jest to chyba najmłodsze dziecko w moim zbiorze pędzli z Ecotools, których mam dość sporo i cenię je sobie. Część z nich dokupowałam pojedynczo w drogeriach. Mam także dwa zestawy, jeden uniwersalny oraz wspomniany już mini zestaw kabuki nabyte w sklepach internetowych. 


Pędzle Ecotools są łatwo i powszechnie dostępne. Stacjonarnie znajdziemy je m.in. w Rossmannie czy Hebe. Wiele sklepów internetowych ma je w swojej ofercie. Cena regularna Buffing Brush: 27,90 zł - 35 zł (Rossmann 29,99 zł).


Pędzel jest solidnie wykonany z ekologicznych materiałów (produkt 'cruelty-free' wolny od przemocy stosowanej wobec zwierząt). Nie traci włosia, nie niszczy się podczas prania (używam do tego celu szamponu Babydream).  Włosie nie zmieniło kształtu po zabiegach oczyszczających, mimo że po myciu nie używam osłonek. Nie doszło do rozklejenia się pędzla w żadnym miejscu (na łączeniu skuwki z rączką, czy włosiem). Sięgam po niego za każdym razem, kiedy wykonuję makijaż i jak dotąd nie widać na nim śladów użytkowania.


Trzonek pędzla jest bambusowy, odpowiednio wyprofilowany, dobrze leży w dłoni, natomiast aluminiowa skuwka pochodzi z recyklingu. 


Włosie jest syntetyczne (taklon) płasko przycięte (według zapewnień producenta ręcznie). Niezwykle miękkie, przyjemne w kontakcie ze skórą. Pędzel nie "drapie" w trakcie wykonywania makijażu. Jest delikatny, co w przypadku wrażliwej i naczynkowej cery jest istotne, aby nie podrażniać jej mechanicznie ani kosmetykami (zawierającymi drobinki), ani akcesoriami do wykonywania makijażu lub masażu. 

Na zewnątrz kilka włosków odstaje od reszty, co niektórych może denerwować. Mnie to nie przeszkadza, gdyż w żaden sposób nie wpływa to na komfort aplikacji.


Pędzel ma szeroki wachlarz zastosowań i może służyć do rozcierania podkładu, nakładania podkładów mineralnych, do aplikacji produktów prasowanych lub sypkich, m.in. pudru, różu, bronzera.


Używam go najczęściej do nakładania pudru sypkiego, prasowanego, a nawet w kulkach. Świetnie nadaje się do rozcierania różu i bronzera, zwłaszcza jeśli z powodu mocnej pigmentacji nałoży się ich odrobinę za dużo. Okazał się także idealnym wyborem do aplikacji minerałów. Kiedy zamówiłam sobie próbki podkładów i róży mineralnych kilku marek, a nie miałam jeszcze odpowiednich pędzli z pomocą przyszła mi moja załoga z Ecotools. 


Pudry (podkład mineralny) najczęściej nakładam ruchem wklepującym/stemplującym miejsce przy miejscu, uprzednio strzepując nadmiar kosmetyku z pędzla. Róż i bronzer rozcieram ruchami kolistymi.

Bez względu na to jakiego rodzaju produktu używam za pomocą tego pędzla rezultat zawsze w pełni mnie zadowala. Umożliwia jednolite oprószenie twarzy pudrem (podkładem mineralnym) bez efektu maski, 'ciasta' czy placków. Kosmetyki nie gromadzą się w porach. Buzia wygląda świeżo, jest gładka, a makijaż zyskuje na lekkości i trwałości. 


Podsumowując, pędzel do wykończenia/wygładzania makijażu Buffing Brush z Ecotools stał się moim wielkim ulubieńcem, szczególnie do nakładania pudru oraz podkładów mineralnych. Najbardziej go cenię za znakomite równomierne rozprowadzanie kosmetyków, efekt gładkiej buzi, niezwykle miękkie i delikatne włosie, które w ogóle nie wypada oraz łatwą dostępność. Duże znaczenie ma  fakt, że produkt jest przyjazny środowisku. 


Lubicie pędzle Ecotools? Jaki jest Wasz ulubiony pędzel do nakładania pudru? 

21 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam pędzli tej firmy. U mnie pędzle RT, Sephora i Bdellium Tools;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Bdelium Tools sama się czaję. Mam też na oku pędzle Zoeva. A póki co Ecotools i Hakuro sobie chwalę ;)

      Usuń
  2. Mam bardzo podobny pędzelek z MK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy poza wygladem mają podobne cechy ;)

      Usuń
  3. Najlepsze pędzle do podkladów <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli sprawdzają się na różnych polach ;) Ja przeznaczyłam ten pędzel do pudru i minerałów, do podkładu zazwyczaj używam Hakuro lub palców, a ostatnio gąbki z RT. Dopóki pędzle z Ecotools nie pojawiły się w mojej kosmetyczce, to nie lubiłam aplikować pudrów, gdyż efekt osiągany za pomocą nabytych zwykłych pędzli z drogerii osiedlowych nigdy mnie nie zadowalał, był po prostu fatalny.

      Usuń
  4. Ja mam ich 4 pędzelki z serii kabuki i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba mamy ten sam zestaw 4 pędzleków kabuki. Mnie również bardzo przypadł do gustu ;)

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego pędzla tej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są godne uwagi. Mam ich sporo i z jakości wszystkich jestem zadowlona ;)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze pędzli tej marki-na moje umiejętności makijażowe wystarcza komplet 4 pędzelków z Biedronki, wyglądem przypominające te powyżej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w Biedronce ten zestaw, ale miałam już podobny tylko właśnie marki Ecotools ;)

      Usuń
  7. Mam bardzo dużo pędzli, ale takiego kształtu nie posiadam ;) do pudrów używam takiego z real techniques :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z RT mam tylko gąbkę do podkładu. Pędzli się jeszcze nie dorobiłam, ale mam ich już niemały zbiorek do tego w pierwszej kolejności kuszą mnie te z Bdelium Tools i Zoeva, więc pewnie w najbliższym czasie się nie przekonam jakie są te z RT ;)

      Usuń
  8. zastanawialam się ostatnio nad tymi pędzla, ale nie wiedziałam jak się spisują, a teraz widzę ze są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z nich bardzo zadowolona, a już szczególnie z pędzla typu flat top i 'wachlarza' ;)

      Usuń
  9. Miałam i rozleciał się po pół roku. Zdecydowanie bardziej polecam Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to niefajnie :( Może trafił Ci się jakiś felerny egzemplarz. Mam sporo pędzli z Ecotools, a Buffing Brush - najmłodszego używam od ponad 10 miesięcy i jest w idealnym stanie. Pozostałe są ze mną jeszcze dłużej i też nic złego się z nimi nie dzieje. Pod względem jakości nie mam im nic do zarzucenia ;) Hakuro również bardzo lubię :)

      Usuń
  10. Z pędzlami tej firmy nie miałam do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Planuję zakup zestawu pędzli najlepiej w jakimś etui

    OdpowiedzUsuń
  12. Pędzli EcoTools nie posiadam chociaż dużo dobrego o nich czytałam, na razie mi wystarczają moje Hakuro :)

    OdpowiedzUsuń