niedziela, 5 października 2014

Zakupy oraz współprace z ostatniego tygodnia

W minionym tygodniu wpadło do mojej kosmetyczki kilka produktów, a że co rusz na Waszych blogach czytam o nowościach, postanowiłam i ja pochwalić się najświeższymi nabytkami. 


Na pierwszy ogień moje małe zakupy, które mogłabym określić parafrazując słynny youtube'owy tag   "Blogosfera made me buy it", gdyż wpadły one do koszyka za sprawą recenzji na kilku blogach.




John Masters Organics, Bearberry Oily Skin Balancing Serum, Regulujące serum z mącznicy lekarskiej - ze strony http://www.naturnika.pl zamówiłam próbki. Cena jednej 2 ml próbki wynosi 1,90 zł, dlatego zamówiłam 10 sztuk i w sumie mam 20 ml produktu, a pełnowymiarowe opakowanie ma 30 ml. Mam zamiar stosować je wyłącznie na najbardziej problematyczne obszary mojej twarzy, czyli nos i brodę, więc ta ilość wystarczy mi na bardzo długo. Oczywiście jedna saszetka to zdecydowanie zbyt dużo jak na jedną aplikację, więc zawartość kilku z nich przechowuję w pojemniku z pompką airless z Biochemii Urody. Sklep do zamówienia dorzucił także próbkę produktu Lavera FACES, Lekki fluid do cery tłustej i zanieczyszczonej z wyciągiem z bio-mięty i bio-łopianu.



W Rossmannie skusiłam się na lotion do rąk Moments of Sense z Isany z limitowanej edycji oraz nawilżające mleczko-nektar Tołpa: botanic, amarantus, które dostępne było tylko w pojemności 50 ml.

Współprace:


Nawiązałam współpracę z marką Evree, która właśnie wprowadziła na rynek trzy nowe olejki do twarzy, a że moja skóra kocha olejek arganowy, więc do testów wybrałam sobie GOLD ARGAN olejek do twarzy i szyi, Odmładzająca kuracja do skóry suchej i mieszanej, 30 ml. Testuję go już blisko tydzień i z dnia na dzień widzę coraz lepsze efekty, więc wydaje mi się, że recenzja będzie pozytywna, ale jak będzie ostatecznie okaże się dopiero za kilka tygodni. 



W paczuszce od marki Dr. Organic znalazłam Organiczny Krem na Noc Minerały Morza Martwego, 50 ml oraz Organiczne Serum pod Oczy Oliwa z Oliwek, 15 ml, a także kilka próbek różnych produktów. Krem i serum testuję kilka dni i na razie nie wiele mogę powiedzieć.

W asortymencie marki oprócz Minerałów z Morza Martwego i Oliwy z oliwek, znajdziemy także linie kosmetyczne Olejek różany, Miód manuka, Mleczko pszczele, Aloes i wiele innych.

A jak u Was - skusiliście się na jakieś kosmetyki w ostatnim czasie? Znacie kosmetyki tych firm? Zainteresował Was któryś z tych produktów? 

44 komentarze:

  1. rowniez nawiazalam sporo wspolprac

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,gratuluję ja od Dr.Organic wybrałam maseczkę i serum z mleczkiem pszczelim.Ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ofertę mają naprawdę ciekawą. Mnie najbardziej interesowały oprócz Minerałów z Morza Martwego i Oliwy z oliwek linie z Miodem Manuka, Mleczkiem pszczelim właśnie i Olejkiem różanym :) Czekam na Twoją recenzję i też testuję moje kosmetyki ;)

      Usuń
  3. Z kosmetyków dr Organic z pewnością będziesz zadowolona
    Na paczuszkę od Evree właśnie czekam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy mają świetne, więc jestem pełna nadziei ;)

      Usuń
  4. Świetne zakupy, ciekawi mnie kuracja z evree.
    Właśnie skończyłam pisać recenzję Isanowego lotionu, która pojawi się u mnie we wtorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współprac :) u mnie jak zwykle trochę nowości do mnie trafiło w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa jak spisze się to serum oraz olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne produkty, nie znam ich, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. same super produkty :D znam z nich tylko lotion do rąk i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, ja nie mam szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe nowości, na paczuszkę od Evree właśnie czekam, może w tym tygodniu dojdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współprac.
    Jestem ogromnie ciekawa, jak sprawdzą się kosmetyki Dr. Organic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię to serum JMO, ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem go bardzo ciekawa :) Pierwsze wrażenie jest pozytywne. Zobaczymy jak będzie na dłuższą metę ;)

      Usuń
  13. ciekawe współprace!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.htmlv

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja właśnie też chce próbki John Masters Organics:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje współpracy z Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współprac :) Jestem ciekawa olejku Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno miałam kupić sobie olejek Evree, nawet widziałam, że mam na niego jakąś zniżkę z superpharm, ale chyba skłaniałabym się ku temu Multicoś tam :) I super pomysł z zamówieniem tych próbek, może kiedyś zgapię i też zamówię. Narazie mam zakupowego lenia ( to takie coś w ogóle istnieje? :p )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten lotion z Isany od dawna chodzi mi po głowie i na pewno go niebawem kupię :) Fajne nowości!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne nowości :) Ja na razie już chyba nic nie kupuję, ewentualnie jakieś podstawowe kosmetyki, bo przydałby mi się odwyk :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Otrzymałaś świetna paczuszkę od dr Organic, serum pod oczy ogromnie mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje współprac, jestem bardzo ciekawa tego olejku z Evree ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję współprac :) A lotion mam nadzieję, że polubisz tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. gratuluje wspolpracy :) strasznie ciekawi mnie ten olejek od evree :)

    OdpowiedzUsuń
  24. produkty dr. organic chętnie bym wypróbowała ;) oraz olejek evree również bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja na paczuszkę od Evree właśnie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję współprac, ciekawa jestem olejku do twarzy:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję współpracy :)
    Ja ostatnio szczędzę na zakupach, ale u Ciebie wpadl mi w oko lotion Isana w oko oraz olejek do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja olejek evree stosuje już od dwóch tygodni - znalazłam w nim nieco niezgodności z tymi obiecanymi przez producenta.
    Uważam, że po takim czasie można już sobie wyrobić opinie na temat kosmetyku tego typu.
    W większej mierze jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Już wiem jaki będzie kolejny zakup :)

    Dałam drugie życie mojemu blogowi, wolnej chwili zapraszam ♥
    http://sandi-beauty-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam parę z tych produktów i mam takie samo zdanie na ich temat :D

    OdpowiedzUsuń