niedziela, 19 października 2014

NOTD: Astor Quick'n Go! 45 SEC numer 355

Po wielomiesięcznym romansie z pastelami powoli zaczynam sięgać po bardziej kojarzące się z jesienią, ciemniejsze kolory lakierów. Ostatnio na moich paznokciach gościł burgund od Astor o numerze 355. Nie jest to żadna nowość w szafie marki, ani też w mojej kosmetyczce, gdyż towarzyszy mi bodaj od dwóch lat.




Mimo że lakier nie jest świeżo otwarty nic złego się nie stało z jego konsystencją, która dla mnie ma idealną gęstość, dzięki czemu nie rozlewa się na skórki. Lakier łatwo się rozprowadza. Dodatkowym atutem dla mnie jest szeroki, zaokrąglony pędzelek ułatwiający i przyspieszający proces malowania paznokci, którym wygodnie się operuje.


Pojemność: 8 ml.
Cena: 15,99 zł.
Produkt jest ważny 30 miesięcy od otwarcia.


Kolor w zależności od oświetlania zmienia się od bardzo ciemnego burgundu do jaśniejszego odcienia w promieniach słońca.


Do optymalnego krycia potrzebne są dwie warstwy. Producent przesadnie obiecuje błyskawiczne wysychanie w 45 sekund. Oczywiście nie następuje to w tak krótkim czasie, niemniej jednak trzeba przyznać, że lakier dość szybko schnie. Trwałość jest przeciętna i u mnie zwykle po ok. 3 dniach zaczynają pojawiać się odpryski. 


Póki co posiadam dwa lakiery z serii Quick'n Go! i zauważyłam między nimi pewne różnice. Na plus tego o numerze 355 przemawia optymalna konsystencja, która nie gęstnieje z upływem czasu, co ma miejsce w przypadku brata. Natomiast tamten charakteryzuje się jeszcze szybszym czasem wysychania i trwaniem na paznokciach w niezmienionym stanie nawet tydzień!

Co sądzicie o tym kolorze? Lubicie ciemne kolory lakierów czy raczej nie rozstajecie się z pastelami?

35 komentarzy:

  1. śliczny kolor!
    ______________
    fashionblog, styling & makeup!
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, ostatnio bardzo lubię takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny odcień tylko że z YR:) śliczny jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny, głęboki kolor:) lubię takim pomalować paznokcie od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny kolorek :) Mam z tej serii taki delikatny róż i jest bardzo dobry. Faktycznie szybko schnie i długo utrzymuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam delikatny róż, może nawet ten sam, co Ty ;) Trzyma się u mnie tydzień i wysycha błyskawicznie ;)

      Usuń
  6. bardzo mi się ten kolor podoba na cudzych pazurkach , na moich nie prezentuje się tak okazale :[

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor cudowny taki idealny dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek bardzo ładny, uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny kolor! Zdecydowanie dla mnie! <3
    A czy Ty wzięłaś już udział w moim konkursie, w którym nagrodą są śniegowce UGG? ;-) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powtórzę się no ale co zrobić, idealny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Idealny kolor na jesień, ja już też przerzuciłam się na ciemniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kolor, ale na moich paznokciach podoba mi się tylko czerwień ;)
    http://elle88dw1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor! lubię tą serię lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekny ten burgund, idealny na jesien :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor jest przecudowny ;))

    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię lakiery ASTOR, a ten kolor jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie szerokie pędzelki. Malowanie nimi to sama przyjemność. Kolor też mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  19. łądny kolor idealny na obecną porę:D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo, że bardzo rzadko noszę na paznokciach ciemne kolory, to ten jak najbardziej mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny kolorek. Lubie takie odcienie lakierów :)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorek idealny na jesień piekny wprost

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przepadam za tymi lakierami, ale powyższy kolor naprawdę mi się podoba :) W zeszłym sezonie jesienno-zimowym chętnie sięgalam po podobne odcienie, w tym jakoś od nich odbiegam, albo zwyczajnie to jeszcze nie ten czas :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolor jak dla mnie świetny jak na tę porę roku :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny kolor, też lubię jesienią i zimą przerzucać się na ciemniejsze odcienie. Chociaż czasami najdzie mnie ochota na coś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń