czwartek, 10 kwietnia 2014

Wyniki rozdania

Witajcie kochani, dziś przyszła pora na ogłoszenie wyników rozdania na moim blogu. Nie spodziewałam się aż tylu zgłoszeń, a jeszcze więcej było losów.


Liczenie losów zajęło mi troszkę czasu, ale w końcu dzięki maszynie losującej udało się wyłonić zwycięzcę, a jest nim


Gratuluję wygranej i czekam na maila z adresem do wysyłki :) Dziękuję wszystkim, którzy zechcieli wziąć udział, zarówno moim dotychczasowym czytelnikom, jak i tym, którzy dołączyli do tego grona w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że rozdanie nie było jedynym powodem do odwiedzenia mojego bloga i dodania go do obserwowanych, ale że pozostaniecie ze mną na dłużej i nie znikniecie wraz z ogłoszeniem wyników.

31 komentarzy:

  1. Jeśli o mnie chodzi, to nie, obserwowanie i odwiedzenie nie było w związku z rozdaniem, w sumie się nawet zastanawiałam czy wziąć w ogóle udział :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szczęściara, gratuluję wygranej :) dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy byłam tak blisko wygranej... Będę próbować dalej... Gratuluję ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo, strasznie się cieszę! Mail z adresem już wysłany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :). Ahh mysle, ze nie bedzie takich osob, ktore odejda od Ciebie wraz z wynikami. Twoj blog jest bardzo siekawy i rzetelny :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Pozdrawiam i zapraszam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń