środa, 8 stycznia 2014

Okulary Firmoo mam i ja!



Okulary Firmoo są dobrze znane w całej blogosferze i sporo czytałam na ich temat na Waszych blogach, dlatego gdy jakiś czas temu napisała do mnie Tina z propozycją współpracy, chętnie się zgodziłam.

http://www.firmoo.com/


Obok okularów korekcyjnych w ofercie sklepu internetowego Firmoo znajdziemy również okulary przeciwsłoneczne i ja na takie się zdecydowałam. Latem właściwie nie rozstaję się z okularami przeciwsłonecznymi, więc będą jak znalazł. Wybrany przeze mnie model możecie zobaczyć TUTAJ



Dużym ułatwieniem i pomocą w dokonaniu wyboru jest Wirtualny System Przymiarki (Virtual Try-On System). Przy każdej parze zamieszczone są z lewej strony wizerunki, dzięki którym mamy możliwość przekonać się, jak poszczególne okulary/oprawki prezentują się na konkretnych osobach. Samemu także można „przymierzyć” interesujące nas modele, wystarczy wczytać swoje zdjęcie. Oprócz tego podane są dokładne wymiary, mamy więc możliwość skonfrontowania ich z okularami, które posiadamy i zyskujemy wiedzę, czy te wybrane będą nam pasować. Właśnie, dzięki temu upewniłam się, że takie parametry modelu, na który się zdecydowałam odpowiadają mi.
Przesyłka przyszła szybko, bo w około tydzień i była bardzo dobrze zabezpieczona.
Oprócz okularów otrzymałam także twarde i miękkie etui, ściereczkę, śrubokręt i kilka śrubek.


Firmoo przygotowało także program First Pair Free dla nowych klientów, dzięki któremu każdy może otrzymać pierwszą parę okularów gratis http://www.firmoo.com/free-glasses.html, płacąc tylko za przesyłkę (o ile dobrze pamiętam, jej koszt kształtuje się poniżej 20$).
Bloggerów zainteresowanych współpracą z firmą zapraszam pod ten adres http://www.firmoo.com/z/firmoo-business-cooperation.html






Swoje Firmoowki mam niewiele ponad tydzień i jeszcze zbyt dużo nie mogę o nich powiedzieć, poza tym, że są dobrze dopasowane - nie zsuwają się z nosa, ani nie uwierają, są tak lekkie, że właściwie nie odczuwa się ich obecności. 

Z niecierpliwością wyglądam słonecznych dni, żeby móc się nimi cieszyć i przekonać się jak się spisują w dłuższej perspektywie.

19 komentarzy:

  1. Wow wzór niespotykany. Bardzo lubię takie wielkie muchy

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne okulary wybrałaś :) Ładny ten złoty akcent na boku. Ale za mało zdjęć Ciebie! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! :) Lubię takie duże okulary przeciwsłoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne. Świetnie się prezentują. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne:) Kilka lat temu miałam bardzo podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow pięknie się prezentują:)
    Miłego noszenia życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Eleganckie ;) a wybrałam wcześniej, ale z antyrefleksem do komputera :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne okularki sobie wybrałaś :) Niby klasyczne, ale ten złoty akcent nadaje im stylizacyjnego pazura

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te okularki, złoty detal dodaje im tego "czegoś" :)

    OdpowiedzUsuń