niedziela, 8 grudnia 2013

Wibo, Express Growth nr 169

Lakiery z Wibo, przede wszystkim z serii Express Growth chyba dominują w całej mojej kolekcji emalii  - jeśli wziąć pod uwagę ilość sztuk z jednej firmy. Nie są najgorszej jakości, cenę mają niewygórowaną, są łatwo dostępne i mają bogatą kolorystykę. Dziwię się sama, dlaczego jeszcze żadnego nie przedstawiłam dotychczas na blogu. Dziś to nadrabiam i pokazuję mojego ulubieńca ostatniego czasu, czyli jeden z nowszych kolorów w szafie Wibo - lakier o numerze 169.


Pojemność: 8,5 ml.
Cena: ok. 7 zł.
Dostępność: drogerie Rossmann.


Lakier przede wszystkim spodobał mi się ze względu na kolor fioletowo - purpurowy, w którym zatopione są złote drobinki, ale w zależności od tego pod jakim kątem patrzyłam, to drobinki wydawały mi się też czerwone, a na jego powierzchni odbija się złota tafla. Całość według mnie tworzy piękny efekt. Lakier ślicznie wygląda również w półmroku i sztucznym świetle.  


Pędzelek ma cienki, płasko ścięty, bardzo dobrze się nim operuje. Konsystencja według mnie jest odpowiednia, lekko rzadka, ale nic się nie rozlewa, za to lakier łatwo rozprowadza się na płytce. Pierwsza warstwa jest bardzo cienka, lekko prześwitująca. Nakładając drugą warstwę można osiągnąć już w miarę ładny efekt, ale nie jest to idealne krycie. Dwie warstwy mnie nie satysfakcjonowały do końca, więc dołożyłam kolejną. Lakier zyskał głębię, wyrazistość i jeszcze piękniej się prezentował. 


Niestety krycie nie jest mocną stroną w tym przypadku i uważam, że najlepiej jest nakładać 3 warstwy, ale nie jest to bardzo kłopotliwe, gdyż na szczęście dość szybko wysycha. Mogą też pojawić się złote drobinki wokół paznokcia, które bardzo łatwo usunąć. 





Jestem bardzo zadowolona z tego koloru i poza słabym kryciem, które nie wpływa na komfort aplikacji, nie widzę innych minusów.




Macie ten lakier? Lubicie lakiery Wibo czy omijacie je szerokim łukiem?

41 komentarzy:

  1. Ładny kolor, dość często używam lakierów z tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lakiery lubię oglądać u innych, bo niestety u mnie,nigdy nie wyglądają tak świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też większość lakierów mam z Wibo :) Ten jest ładny, taki świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jest on najpiękniejszy ! sama o nim pisałam ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześlicznie się mieni, wszędzie jest Wibo, na każdym blogu muszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma bardzo ładny kolor, lubię lakiery Wibo bo są ładne i niedrogie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. według mnie Wibo ma lakiery różnej jakości, zależy na co się trafi :) Ja za serią Express Growth nie przepadam, bo mam wrażenie, że akurat te lakiery osłabiają moje paznokcie :( Ale piasek Wibo kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądają te drobinki brokatu. chętnie rozejrzę się za jakimś jaśniejszym odcieniem ;-)
    To ja już obserwuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, moja koleżanka ma ten sam i bardzo fajnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award ;-)
    / hippienika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny :) musi się pięknie mienić!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna poświata na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się kolorek ;)
    jeszcze takiego w swojej kolekcji nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się ten kolorek. Bardzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie miałam okazji poznać ich lakierów, ale kolor wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny kolor. Lubię lakiery Wibo. Ja z kryciem brokatowych radzę sobie tak, że kupuję podobny kolor w wersji zwykłej. Maluję jedną warstwę zwykłego i jedną brokatowego, wtedy wszystko idzie sprawnie i szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolorek:)
    pozdrawiam Agnieszka
    http://namojgust.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. lovely blog and nice post ! :)

    Do you want to follow each other? :)
    fantasyfashioned.blogspot.de
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. nie mialam nigdy od nich lakierow :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow, wonderful colour.

    Lovely greetz from germany.

    xoxo
    Ina :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne są te lakiery, aż dziw, że jeszcze nie skusiłam się na żaden z Wibo, tak pięknie błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam Wibo, szczególnie piaski :))
    A ten kolor kojarzę, moja mama go ma;p

    OdpowiedzUsuń
  24. kolor jest na prawdę cudowny:) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny kolorek- taki świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mam ten lakier, ale tak umiarkowanie mi się podoba :) na początku byłam oczarowana, ale z kolejnym użyciem ciepłe uczucia osłabły :) pewnie szybko do niego nie wrócę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomimo minusów prezentuje się bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lakiery Wibo się u mnie totalnie nie sprawdzają. A szkoda, bo ceną zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda, że aż 3 warstwy trzeba nałożyć do ładnego pełnego krycia. Trochę trzeba mieć do takich lakierów cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ten kolor jakiś nie w moim guście ;)
    z wibo mam tylko piasek, a na razie zaprzestałam kupowania lakierów, bo złamały mi się paznokcie i wszystko musiałam skrócić :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny kolor i ładnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubię lakiery z Wibo tego akurat nie mam ale jest śliczny:) Podoba mi się fakt że bardzo szybko schną:)

    OdpowiedzUsuń