niedziela, 22 grudnia 2013

Lovely, Gloss Like Gel nr 229 - lakier do paznokci

Ostatnimi czasy w mojej kosmetyczce pojawia się coraz więcej lakierów z Lovely. Niedawno zagościła w drogeriach Rossmann limitowanka Snow Dust, której nie mogłam się oprzeć i nie kupić chociażby jednego egzemplarza. Wkrótce go zaprezentuję, a dziś parę zdjęć i słów na temat lakieru do paznokci imitującego efekt lakieru żelowego - Gloss Like Gel nr 229, którego kolor bardzo mi się podobał, ale opierałam się tej serii trochę obawiając się, że jego właściwości będą przypominać mękę aplikacji, jaka towarzyszyła limitowanej kolekcji z Wibo, Gel Like, które pokazywałam już na blogu TUTAJ. Miały przepiękne kolory, zaprojektowane przez blogerki, ale żeby się nimi cieszyć na paznokciach, trzeba było się bardzo natrudzić. Nie chciałam powtórki tej sytuacji w przypadku siostrzanej firmy Wibo - Lovely, ale w ostatni dzień rossmannowskiej promocji uległam pokusie. Jak zachowuje się lakier Gloss Like Gel nr 229, o tym w dalszej części posta.



Pojemność: 8 ml.
Cena: 5,69 zł.
Dostępność: drogerie Rossmann.


Lakier na paznokciach wygląda niesamowicie, mnie urzekł swoim kolorem. To czerwień ze złotym shimmerem, która wpada w pomarańczowy. Seria Gloss Like Gel dedykowana na sezon wiosenno - letni. Jednak mnie się wydaje, że odcień 229 obecnie koresponduje z przedświąteczną atmosferą pełną świateł i bombek choinkowych oraz świec, ale myślę, że wpisze się w każdą porę roku - wiosną i latem będzie czarował ciepłą, radosną barwą, żeby potem spoufalić się ze złotą jesienią.
Na same święta zapewne na moich paznokciach zagości klasyczna czerwień, niemniej potem też do niego wrócę.


Konsystencja jest raczej rzadka, ale nic się nie rozlewa na skórki. Rozprowadza się równomiernie, nie powstają żadne smugi. Pędzelek średniej szerokości, płasko ścięty umożliwia wygodną aplikację. Jedynym małym minusem jest krycie, bowiem żeby nic nie prześwitywało potrzeba minimum 3 warstwy, najlepiej nałożyć 4. Nie jest to duży problem, gdyż lakier dosyć szybko wysycha. Z pewnością nie ma nic wspólnego z serią Wibo, Gel Like, gdzie nawet po kilku godzinach zdarzało się, że pojawiały się odciski przy dotknięciu czegokolwiek. Pod wieloma względami przypomina Wibo, Express Growth ( np. nr169, o którym pisałam TUTAJ). Do trwałości też nie mam zastrzeżeń. Często moczyłam ręce w ferworze przedświątecznych porządków i nie pojawił się żaden odprysk, ani nie ścierały końcówki. Możemy się nim cieszyć spokojnie 4 dni. Lovely pozytywnie mnie zaskoczyło, a za taką cenę uważam, że jest świetny.





Mnie się podoba. Oczywiście nie jest to klasyczna czerwień, którą będę nosić zawsze i wszędzie, ale z pewnością będą okazje, kiedy jeszcze po niego sięgnę.

Znacie tę serię? Jak Wam się podoba ten kolor? Lubicie lakiery Lovely?

23 komentarze:

  1. bardzo fajny kolorek.
    Taki w moim guście.

    kosmetycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek śliczny:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czerwienie wolę bez drobinek, chociaż te lakiery Lovely bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej serii nie próbowałam ale 3-4 warstwy trochę zniechęcają mnie do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. love the color of this nailpolish! perfect for winter ::)

    NEW POST ON MY BLOG :)
    FantasyFashioned
    xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny kolorek. Ciekawy odcień czerwieni. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest piękny! Też go mam, kupiłam na -40% w Ross, ale jeszcze nie miałam okazji używać :D Też mi się kojarzy ze świętami i z bombkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. idealny na jutrzejszy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam:/ Kolor raczej nie dla mnie, ale na Twoich dłoniach wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam z tej firmy zadnego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię, choć częściej kupuję z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że dodali mu złote drobinki przez co nie jest taki banalny.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny kolor ;) Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful!!
    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨ᴳᴼᴼᴰ
    ❊#ª“˜¨ ᴺᴵᴳᴴᵀ﹗
    Feliz Navidad y Próspero Año Nuevo 2014!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo przyjemna, roziskrzona czerwień :) zawsze takie lakiery kojarzą mi się świątecznie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń