poniedziałek, 2 grudnia 2013

Krem rozjaśniający cienie pod oczami - Oceanic, Technologia Wieku, AA Multi Regeneracja

Właściwie mogłabym poczekać jeszcze dekadę, aby sięgnąć po ten krem, ale pomyślałam, że zafunduję mojej skórze pod oczami mocniejszą pielęgnację. Z tego co się orientuję, to kosmetyki przeznaczone dla innego przedziału wiekowego, na które  "mam jeszcze czas" nie zaszkodzą mojej cerze, bowiem skóra pobierze sobie z kremu tylko te substancje, których aktualnie potrzebuje, a reszta pozostanie niewykorzystana. Była bardzo atrakcyjna promocja na kremy, więc postanowiłam sięgnąć po ten z serii Technologia Wieku 40+ AA Multi Regeneracja i wrzuciłam go do koszyka razem z kremem pod oczy Kolagen źródło młodości [recenzja].



Pojemność: 15 ml.
Cena: 15,99 zł.
Dostępność: większość drogerii.
Wiek: 40+

Opis producenta:



Skład:



Opakowanie:
Plastikowa tubka zamykana na zakrętkę. Krem wygodnie i higienicznie się dozuje. Łatwo wydobyć pożądaną ilość, a pod koniec używania tubkę można rozciąć. Graficzne elementy opakowania niestety zaczynają się ścierać. Tubka dodatkowo umieszczona jest w kartonowym pudełku.



Zapach:
Bezzapachowy.

Konsystencja:
Kremowa, bogata. Bardzo łatwo można rozprowadzić kosmetyk na delikatnej skórze wokół oczu.



Moja opinia:
Krem dobrze i szybko się wchłania. Po jego aplikacji można wykonać makijaż, nic się nie roluje, a kosmetyki kolorowe nałożone na powieki trzymają się cały dzień na swoim miejscu, nie spływają, nie rozmazują się. Nadaje się do stosowania zarówno na noc, jak i na dzień pod makijaż. Oczywiście wierzę, że skóra pobierała sobie tylko te substancje, których potrzebowała, zresztą większość z tych składników mogą z powodzeniem stosować osoby 20+ (masło shea, wit. E, kwas hialuronowy, wit. B3). Z pewnością nie pogorszył stanu cery, ani jej nie zaszkodził, wręcz przeciwnie, skóra była odpowiednio nawilżona i odżywiona oraz  napięta, nie pojawiały się zmarszczki spowodowane odwodnieniem. Nie wystąpiło u mnie podrażnienie, pieczenie lub uczulenie. Mam wymagającą cerę wokół oczu - delikatną, cienką i bardzo suchą, a krem wyszedł na przeciw jej potrzebom i zapewnił właściwą pielęgnację. Nie zauważyłam spektakularnego wygładzenia zmarszczek mimicznych, ale skóra była w dobrym stanie. Rozjaśnienia cieni pod oczami nie odnotowałam, ale nawet tego nie oczekiwałam. Przy moich genetycznie uwarunkowanych "podkówkach" żaden krem nic nie jest w stanie zrobić. 

Krem spełnił moje oczekiwania i jestem zadowolona z jego działania.  Jest równie dobry, jak krem pod oczy "Kolagen źródło młodości".  Nie wiem czy sprawdzi się tak dobrze także u osób 40+, ale spokojnie może po niego sięgnąć każdy, kto ma wymagającą skórą pod oczami i szuka dobrego kremu pielęgnacyjnego oraz każdy zaczynający szczególnie dbać o te okolice.

Używacie kremów pod oczy? Jakie są Wasze ulubione kremy pod oczy?

38 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie znalazłam idealnego kremu pod moje oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wypróbowałam ich już dość sporo i mało który się sprawdził. Z tych z AA jestem zadowolona i dają radę ;)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię krem Biodermy, może nie jest super odżywczy, ale za to zawiera wysoko w składzie kofeinę i zmniejsza moje cienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy by coś zrobił z moimi cieniami ;)

      Usuń
  3. nadal szukam kremu pod oczy, który sprosta moim wymaganiom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Satysfakcjonuje mnie działanie kremów z AA z kolagenem i tego, o którym jest post, ale nie mogę znaleźć żadnego odpowiedniego kremu do twarzy :/

      Usuń
  4. ja już przestałam walczyć z moimi cieniami,bo to jak walka z wiatrakami niestety xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nic na nie pomoże. Pozostaje chyba tylko dobry korektor ;)

      Usuń
  5. Też nie uważam, żeby taki krem miał zrobić krzywdę, sama używam pod oczy kremu z Eris który jest przeznaczony dla starszych Pań :) A ten wydaje się całkiem fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego zadowolona i też raczej nie przejmuję się "ograniczeniami wiekowymi" na kosmetykach. No chyba, że są przeznaczone dla nastolatek, to sobie odpuszczam ;)

      Usuń
  6. Obecnie używam już 3 opakowanie z kolei, krem pod oczy z Bandi- jest rewelacyjny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się mu bliżej przyjrzeć ;)

      Usuń
  7. Nie używam kremów pod oczy, ale sama bym nie wpadła, by używać z innego przedziału wiekowego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie sięgam po kosmetyki przeznaczone dla młodszych ode mnie osób, ale po te powyżej mojego wieku jak najbardziej ;)

      Usuń
  8. Używamy :) Ja nie mam problemu z cieniami, za to z drobnymi zmarszczkami juz tak....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie łudzę się nawet, że krem pomoże na moje cienie ;) Na zmarszczki też niekoniecznie, ale jeśli skóra jest napięta i nawilżona, to stają się one mniej widoczne.

      Usuń
  9. Lubię kremy pod oczy AA, ale właśnie te przeznaczone dla starszych osób :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że nie spodziewałam się, że będą dobrze pielęgnować okolice około oczne, ale miło mnie zaskoczyły ;)

      Usuń
  10. Troche nie na mój wiek, ale w końcu liczy się skład a nie etykieta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo nie na mój wiek, ale moze sprezentuje taki cioci ;))) bo mamie też by nie odpowiadał xd :)))
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam tego kremu, ale najlepiej sprawdził się u mnie krem AA z serii 'wrażliwa natura' dla skóry 20+. na razie zachwycam się kremem Clinique :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już straCIŁAM NADZIEJĘ NA ROZJAŚNIENIE MOICH PRZEBARWIEŃ PO CIAŻY. WIĘC PRZESTAŁAM UŻYWAC TEGO TYPU SPECYFIKÓW

    OdpowiedzUsuń
  14. oh ja mam straszne cienie pod oczami :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ja narazie mam kilka do wykonczenia:P wiec podziekuje;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny prezent na święta dla mamy.

    Zapraszam do wzajemnej obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba go wypróbuje, bo cos podobnego aktualnie szukam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja mam problem z podpuchniętymi powiekami. Pod oczy stosuję roll-on jak mi się przypomni :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam ;(
    http://rozaliafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę właśnie jakiś nawilżacz pod oczy kupić :) świetny blog <3 obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja obecnie mam Ziaję Oliwkową, ale jak się skończy chętnie siegnę po AA, lubię tą firmę:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy ten krem, muszę się jemu bliżej przyjrzeć. Sama mam problemy z okolicami oczu. Od dzieciństwa miałam sine podkówki pod oczami i pamiętam stale powtarzany tekst lekarzy... "taka Twoja uroda" :) Pamiętam, że moje cienie trochę się zmniejszyły dzięki delikatnemu masażowi skóry wokół oczu. Chyba muszę do niego wrócić :)
    Dziękuję Ci za komentarz na moim blogu. Również dodaję do obserwowanych.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja nie używam żadnego kremu pod oczy :D


    obserwujemy? :) www.DulcesCrujientes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń