wtorek, 12 listopada 2013

Tag: Liebster Blog Award

Wczoraj zostałam nominowana do  Liebster Blog Award przez BlondeChemist. Dziękuję za nominację :).


 " Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. "
 Moje odpowiedzi:

1. Jakiego rodzaju posty na blogach czytasz najchętniej?
 Recenzje kosmetyków i posty denkowe, czyli też recenzje.

2. Ulubiony kolor na sezon wiosenno/letni oraz jesienno/zimowy?
Nie trzymam się sztywno podziału  kolorów ze względu na porę roku. Owszem, jeśli chodzi o garderobę czy kosmetyki, np. lakiery do paznokci, to wiosną/latem najchętniej sięgam po żywsze, optymistyczne kolory (bardziej "szalone"), a jesienią i zimą szarości, borda, brązy, błękity(stonowane barwy). Ale jeśli coś mi się spodoba, np. pomarańczowy czy miętowy  lakier zimą to po prostu nie zwracam uwagi na aurę i maluję nim paznokcie.

3. Wygodnie czy modnie?
Wygodnie.

4. Ulubiony rodzaj biżuterii?
Rzadko noszę biżuterię. Jeśli już się zdecyduję to przeważnie są to kolczyki. Po prostu coś musi mi się podobać i pasować do ubioru.

5. Jeśli miałabyś użyć tylko jednego kosmetyku do makijażu to co byś wybrała?
Podkład, żeby wyrównać koloryt cery.

6. Gdybyś miała słuchać tylko jedną piosenkę do końca życia, jaką byś wybrała?
Jest ich kilka, ale jeśli musiałabym wskazać tylko jedną, to będzie "What a wonderful world" Louisa Armstronga.

7. Ulubiony zapach?
Nie jestem stała, jeśli chodzi o zapachy. Początkowo jest miłość, a po jakimś czasie mi się nudzi i już nie wydaje się taki piękny, często przestaję go używać zanim skończy się flakonik.

8. Jaką znaną osobę chciałabyś poznać i dlaczego?
Raczej nie ma takiej osoby. Najbardziej cenię ludzi, którzy w jakikolwiek sposób są obecni w moim życiu i mam z nimi kontakt.

9. Ulubione jedzonko?
Mam słabość do słodkości niestety.

10. Ulubiona książka?
Trudno wybrać tylko jedną. "Mistrz i Małgorzata" M. Bułhakowa.

11. Co poprawia Ci humor?
Spotkania ze znajomymi/rodziną, no i zakupy.

Moje pytania do Was:

1. Jaka jest Twoja największa pasja?
2. Trzy rzeczy, które najbardziej lubisz w swoim wyglądzie?
3. Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie makijażu?
4. Jakie cechy najbardziej cenisz w innych ludziach (5 cech)?
5. Jaki jest Twój największy urodowy grzech?
6. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
7. Jakiej potrawy nigdy nie zjesz?
8. Czego nie lubisz robić (z codziennych obowiązków)?
9. Jaki kosmetyk zabrałabyś/zabrałbyś na bezludną wyspę?
10. Jaką książkę polecasz na jesienne/zimowe wieczory?
11. Jaki jest Twój ulubiony film?

Do Liebster Blog Award nominuję:


Mam nadzieję, że weźmiecie udział w zabawie :)

8 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację na pewno wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Mistrz i Małgorzata" to jedna z nielicznych lektur, które z chęcią przeczytałam :) Choć wątek o Piłacie mogłabym pominąć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Już ! :) odpowiedziałam więc zapraszam : http://agnieszkabloguje.blogspot.com/2013/11/its-time-for-mint-paese-nr-140.html :))

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki jak znajdę chwilę to zrealizuję zaproszenie do zabawy :)
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci ślicznie, z pewnością wezmę udział niebawem ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zaproszenie do łańcuszka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku przepraszam cię bardzo :( Całkowicie o tym zapomniałam ze mnie takze nominowałam (probne matury daja mi w kosc i powoli nie ogarniam nic:( ) Zaraz odpowiem u siebie na twoje pytania :)

    OdpowiedzUsuń