piątek, 22 listopada 2013

Tag : 7 grzechów głównych + zakupy w promocji - 40%

Niedawno zostałam otagowana przez Branshee Kosmetyki z bloga My Life in My World, której bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy.

1.Chciwość. Najdroższy i najtańszy kosmetyk jaki posiadasz.
Najdroższym kosmetykiem, który aktualnie posiadam jest podkład
Laura Mercier, Silk Creme Foundation, o którym już kiedyś pisałam. Najtańszy to konturówka Emily z Golden Rose, jeśli nie liczyć jeszcze tańszego zmywacza do paznokci z Barwy.

2.Gniew. Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz ? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nie lubię wspomnianego już podkładu Laura Mercier, Silk Creme Foundation, podkładu Affinitone z Maybelline, kremu Nivea Visage, który wywołał u mnie reakcję alergiczną oraz omijam kosmetyki Cetaphil, ponieważ ich producentem jest  firma Galderma (zarzucam jej m.in. to, że ich maść Epiduo wyrządziła sporo złego mojej cerze). Uwielbiam cienie z Inglota, peeling enzymatyczny z e-naturalne, maski algowe, podkład Max Factor Face Finity All Day Flawless 3 w 1, pomadkę z Golden Rose nr 98 oraz Rimmel 070, maskę do włosów Stapiz, Sleek Line, Repair & Shine Hair Mask i kocham  oleje (najbardziej z pestek malin, arganowy, tamanu i kokosowy do włosów).
Kosmetyk trudny do zdobycia? 
Większość kosmetyków, nawet tych, które nie są powszechnie dostępne w polskich drogeriach, można upolować przez Internet, albo kupić w salonach kosmetycznych, więc póki co udało mi się bez większych kłopotów zdobyć kosmetyki, które były na mojej wishliście. 
 
3.Obżarstwo. Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?

Masło do ciało Joanna Naturia truskawkowe - kojarzy mi się z kisielem lub z jakimś deserem truskawkowym i zawsze, gdy je otwieram moje ślinianki zaczynają intensywnie pracować. 
 
4.Lenistwo. Których produktów nie używasz z lenistwa? 

Kremów do stóp.

5.Duma. Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?

Podkład, tusz do rzęs + eyeliner (na co dzień) oraz cienie do powiek. Podkreślone oczy (często smoky eyes) i ujednolicona cera dają mi dużą pewność siebie. 

6.Pożądanie. Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?

Inteligencja, zdecydowanie, pewność siebie i niebieskie oczy.
 
7.Zazdrość. Jaki kosmetyk najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Wszystkie prezenty sprawiają mi radość, a kosmetyczne to już szczególnie. Nie ważne co by to było, liczą się intencje. Gdybym miała jednak napisać list do Św. Mikołaja, to najchętniej zamówiłabym coś z kolorówki - cienie, bo tych u mnie nigdy dość!
   
Do zabawy zapraszam, jeśli oczywiście zechcą wziąć udział, blogi:
http://inspirujacereklamy.blogspot.com/
http://blancabeauty.blogspot.com/
http://30plusbeautyblog.blogspot.com/

oraz wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na pytania.

Na koniec pochwalę się pierwszymi zakupami w promocji - 40% z Rossmanna.
Promocja trwa do 28.11, więc pewnie jeszcze coś dokupię:

 

- Maybelline, Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner (Eyeliner w żelu) - był od dawna na mojej liście, ale ponieważ mam jeszcze ten z Wibo, to postanowiłam czekać na promocję. Do Hebe nie udało mi się ostatnio zdążyć, więc dziś był pierwszy w koszyku. Cena: 20,39 zł.
- Maybelline, Big Eyes Mascara - tusz do rzęs, który posiada dwie odrębne szczoteczki - jedną do malowania dolnych rzęs, a drugą do górnych. To nowość i nie powiem, byłam ciekawa, jak się będzie malowało dolne rzęsy i czy rzeczywiście rozwiązanie zaproponowane przez Maybelline się sprawdza. Cena: 20,39 zł.
- Wibo, WOW Glamour Sand, Lakier do paznokci "Efekt brokatowego piasku", Numery: 2 (fuksja), 3 (brązowo-fioletowy), 4 (prawie czarny). Cena: 4.59 zł/szt.
- Rimmel, Salon Pro, Lakier do paznokci : 307 Grape Sorbet (różowo - fioletowy), 711 Punk Rock(granatowo - fioletowy). Cena: 11,39 zł/szt.

Ceny podałam promocyjne. Jak widać królują lakiery. Te z Rimmel bardzo lubię. Na piaski Wibo miałam już dawno ochotę, najbardziej zachwycił mnie nr 3 (środkowy).

A jak Wasze zakupy? Macie zamiar skorzystać z tej promocji czy nie kuszą Was takie akcje? Macie któryś z tych kosmetyków?

52 komentarze:

  1. Też się czaję na kolorówkę teraz :D i jutro albo w poniedziałek zrobię nalot na Rossmanna, choć póki co skromnie, bo wypłata jeszcze nie przyszła. Tag genialny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy lakier Rimmela śliczny:) Fajne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona, bo w większości kupiłam, co chciałam ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Muszę przyznać, że bardzo mi się spodobały i mam ochotę na jeszcze 1 lub 2 odcienie z Wibo ;)

      Usuń
  5. Fajny ten tag, może odpowiem na niego w jakimś luźnym poście :) a zakupy w Rssmannie jeszcze przede mną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanej wizyty w Rossmannie życzę i czekam na odpowiedzi ;)

      Usuń
  6. Widzę wszystkie się skusiłyśmy na piaski :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mam 4 z piaskowców Wibo-ale nie dziś kupioną,tylko kiedyś :) dziś kupiłam Wibo piaskowy bordo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bordo też jest śliczny :) Mnie się już nie udało go dorwać ;)

      Usuń
  8. Ja jutro planuję napaść na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O kurczę, ja też muszę dokupić jeszcze jakieś lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nieźle zaopatrzyłam i jeszcze kilka kolorów chodzi mi po głowie ;)

      Usuń
  10. Ciekawy TAG, podobają mi się Twoje odpowiedzi ;) Mi też pewność siebie daje tusz do rzęs, eyeliner i podkreślone brwi.
    Ap ropo Rossmana - WOOOOW, nie wiedziałam, że jest promocja!;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkreślone oczy to jest to ;)
      Jeszcze do czwartku 28.11 :D

      Usuń
  11. świetny ten różowy lakier z Wibo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag, nie spotkałam sie z nim wcześniej:)
    z Twoich zakupów znam eyeliner...mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku miesięcy się na niego czaiłam. Mam nadzieję, że przypadnie mi do gustu ;)

      Usuń
  13. Ja też skusiłam się na lakier rimmel, mam już 3 i są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery Rimmel są genialne :) za piaskami raczej nie przepadam, nie podoba mi się efekt jaki dają, choć kolory są super. Zgadzam się, że środkowy jest najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo się opierałam piaskom, ale jak spróbowałam, to mam ochotę na więcej ;)

      Usuń
  15. Udało Ci się kupić piaski z Wibo - u mnie o 16 były już wymiecione ;) za to mam lakier Rimmel i ten sam eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki mieszkania w niedużym mieście, chociaż jak poszłam po pracy, to już sporo osób się kręciło w Rossmannie. Poza tym nie ma u mnie szafy Eveline i tej z kolorówką z Bourjois ;)

      Usuń
  16. daj znac jak sie eyeliner sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością. Sama jestem go ciekawa. Był w końcu moim nr 1 na promocyjnej liście zakupowej ;)

      Usuń
  17. Fajna zabawa no i ładne łowy w Rossmannie ja wczoraj też nie odpuściłam i też kilka produktów kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. też nie używam ostatnio kremów do stóp, chociaż mam kilka
    z lenistwa smaruję je balsamem do ciała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem też używam balsamu do ciała w tym celu ;)

      Usuń
  19. Do regularnego używania kremów do stóp już się przyzwyczaiłam. Bardzo fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę nad tym popracować ;) Z zakupów jestem zadowolona ;)

      Usuń
  20. Jestem bardzo ciekawa jak się spisze ta mascara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi, czy faktycznie łatwiej będzie się malować dolne rzęsy ;)

      Usuń
  21. Fajny tag i gratuluję łupów :D

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny tag i równie fajne zakupy :) ja zapomniałam kupić lakiery Rimmel Kate Moss Punk Rock :( ale może się jeszcze wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że sama jeszcze zawitam do Rossmanna w czasie tej promocji i znowu ucierpi na tym mój portfel ;)

      Usuń
  23. Już miałam w koszyku ten eyeliner, ale ostatecznie wzięłam z Eveline. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem go ciekawa ;) Z Eveline używałam przez kilka lat eyelinera w kałamarzu, ale od jakiegoś czasu mam wrażenie, że zmienili jego formułę i już trochę mniej mi się podoba

      Usuń
  24. fajne zakupy Rossmannowskie,i moje ulubione piaskowce z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny ten tag :D Pierwszy raz go widzę. W końcu dowiedziałam się do kiedy trwa promocja :) Może jeszcze zdążę się wybrać

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawa jestem tego tuszu do rzęs. Lakierów z Wibo nie lubię;/
    Obserwuje i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń