wtorek, 19 listopada 2013

Rimmel, Pomadka Lasting Finish Lipstick, 070 Airy Fairy



Wielkimi krokami  zbliża się promocja - 40 %  w Rossmannie na kolorówkę, a jednym z kosmetyków kolorowych, na które warto zwrócić uwagę jest według mnie pomadka Rimmel w odcieniu 070 Airy Fairy. Zapewne większość z nas ma ją w swojej kosmetyczce, a jeśli nie, to jest okazja, żeby się jej bliżej przyjrzeć, zobaczyć testery. Długo była to moja ulubiona szminka, a ostatni egzemplarz nabyłam w czasie majowej promocji.


Cena regularna: ok. 19 zł.
Dostępność: bardzo dobra, większość drogerii, m.in. Rossmann, Hebe, Natura.
Pojemność:  4 g.



Opakowanie ma kształt walca ściętego ukośnie u góry. Jest czarnego koloru, ze srebrnym paskiem pośrodku, na którym znajduje się nazwa firmy. Zamykanie jest solidne i działa bez zarzutu. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby pomadka sama się otwarła w torebce. Nie ma także obawy, że opakowanie się połamie czy pęknie, gdyż wykonano je z mocnego tworzywa.

Konsystencję ma odpowiednią, zbitą, ale nie nazbyt twardą, bez problemu można ją rozprowadzić na ustach. Szminka nie topi się pod wpływem ciepła, w upalne dni nie zamienia się w lepiącą kolorową maź lecz zachowuje swój pierwotny kształt.


Odcień 070 Airy Fairy, chyba najbardziej rozsławiony z serii Lasting Finish Lipstick, króluje w mojej kolekcji pomadek i najczęściej noszę go na ustach. Pasuje do mojego typu urody, chociaż jestem strasznym bladziochem, nadaje twarzy ładnego wyrazu. Uważam, że pasuje do znakomitej większości makijaży jakie zdarzyło mi się "zamlować" na swojej buźce. Kolor ma różowy, wpadający lekko w koral. Jest stonowany, można by rzec odrobinę pudrowy czy zgaszony.



Pomadka ma delikatny, ale bardzo ładny zapach. Daje kremowe wykończenie, nie zbiera się w załamaniach, ściera się równomiernie.  Utrzymuje się na ustach ok. 2 - 3 godzin bez jedzenia i picia i jest to średni wynik. Spora część pomadek, z którymi miałam styczność nie miała nawet takiej trwałości. Nadaje ustom miękkości. Nie ma żadnych właściwości nawilżających, ani walorów pielęgnacyjnych, jak pomadki ochronne czy nawet błyszczyki. Może delikatnie wysuszać usta, dlatego jeśli nie są w najlepszej formie dobrze jest je czymś nawilżyć przed aplikacją tej szminki. Jeśli mamy suche skórki, to z pewnością będą widoczne, jednak mam wrażenie, że niektóre pomadki potrafią je bezlitośnie uwydatniać, ta szminka pokrywa usta równomiernie i chociaż nie ukryje niedoskonałości, to nie ma tendencji do ich nadmiernego eksponowania.

Porównanie z innymi kolorami pomadek


Jest świetnie napigmentowana i nie ginie na ustach, lecz kolor jest widoczny. Moje usta z natury są wyraziste i większość pomadek jest na nich niewidoczna lub kolor wyjściowy jest ledwo dostrzegalny i stapia się naturalną barwą ust. Z tą pomadką jest inaczej, chociaż mój odcień 070 nie jest jaskrawy, to jednak odznacza się na ustach, nadaje im miękkości i ładnego wyrazu.



Plusy:
- kolor,
- konsystencja,
- pigmentacja,
- kremowe wykończenie,
- solidne opakowanie,
- ładny zapach,
- cena,
- dostępność,
- nie uwydatnia nadmiernie niedoskonałości.

Plus/minus:
- trwałość.

Minusy:
- nieznacznie może wysuszać usta,
- nie pielęgnuje.

O tej szmince wspominałam w ulubieńcach lipca i chociaż  jeszcze trochę jej brakuje do ideału, to jednak jest jedną z moich faworytek odkąd ją odkryłam i myślę, że za tę cenę, zwłaszcza w promocji warto było się na nią skusić. Z serii Lasting Finish Lipstick mam jeszcze pomadkę w odcieniu  206 Nude Pink.

Lubicie pomadki z firmy Rimmel czy uważacie, że są przereklamowane? Jakie są Wasze ulubione szminki? Które kosmetyki są według Was warte uwagi przy okazji promocji ?

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam ją za kolor, ale moje usta dość mocno wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ma cudowny ;) Moich ust zbyt mocno nie wysusza. W każdym razie nie pogarsza ich stanu, ale do nawilżających z pewnością nie należy ;)

      Usuń
  2. Kupiłam tę szminkę, bo jest taki szał i na razie mnie nie zachwyciła. Zobaczymy, co będzie dalej. Chociaż kolor jest naprawdę uniwersalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej ją cenię właśnie za kolor :)

      Usuń
  3. Jestem chyba jedyną osobą, która nie lubi tej pomadki :( Przeszkadza mi w niej praktycznie wszystko: kolor w sztyfcie jest ładny,a na ustach już nie, zapach, suchawa konsystencja, wysuszanie ust... może trafiłam na wadliwy egzemplarz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może był "wadliwy" ;)
      Zresztą ogólnie rzecz biorąc ta pomadka nie jest pozbawiona wad, kilka z nich wypunktowałam, ale kolor uwielbiam. Bo moje usta są "trudne" pod tym względem, a z tym kolorem są w stanie współpracować ;)
      Z tego co słyszałam, to każda pomadka z tej serii ma trochę inne właściwości. Ja mam jeszcze odcień Nude Pink i zupełnie inaczej zachowuje się na ustach, wolę Airy Fairy.

      Usuń
  4. uwielbiam takie 'przybrudzone' odcienie

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam:) To była moja pierwsza szminka, więc mam do niej sentyment, ale mimo to nie jest miłością mojego życia. Fajnie podkręca naturalny kolor ust, nie rzuca się w oczy, dość dobrze się trzyma, ale noszona zbyt często potrafi mnie bardzo wysuszać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety ma swoje mankamenty, ale i tak ją lubię ;)

      Usuń
  6. Kolor bardzo ładny. Ja mam dwie pomadki Rimmela i bardzo lubię. Trzeba mieć pod nie mocno nawilżone usta, bo mogą wysuszać, ale za to trzymają się długo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z jej trwałości :)

      Usuń
  7. Mam ją i uwielbiam ją :D


    W wolnej chwili, zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnej pomadki z Rimmel'a, może podczas tej promocji się skuszę na jakąś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na promocji z pewnością warto, chociaż mają swoje minusy ;)

      Usuń
  9. Ja się na Rossmanowskie - 40% szykuję i mam nadzieję, że o 17 jeszcze coś będzie, bo dopiero po pracy mogę pójść...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też liczę na to, że po pracy jeszcze uda mi się zakupić coś z mojej listy ;)

      Usuń
  10. miałam taką :)

    zapraszam do mnie http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej dziękuje za komentarz. Masz ciekawego bloga. Pozdrawiam:)

    http://madame-katharine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomadka ma ładny odcień! Zapraszam do siebie i wspólnego obserwowania, jeśli zechcesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Nominowałam Cię do Tagu 7 Grzechów Głównych. Szczegóły u mnie na blogu, zachęcam do udziału w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomadka ma ciekawy odcień. Ja ostatnio gustuję w ASTOR 604. Polecam!!!
    www.antymarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglada nieźle, wąchałam ją w rossmanie i pachnie bardzo ładnie, to fakt. Na razie testuje apokalips, moze pozniej zakupie ta. Staram się wygrać teraz zestaw od rimmela u nich na fejsie ( https://www.facebook.com/RimmelPolska/app_661277350569257) bo chce tez stay matte przetestowac a spłukałam sie juz na prezenty :/

    OdpowiedzUsuń