wtorek, 12 listopada 2013

Moja włosowa pielęgnacja w ostatnich miesiącach

Wiele z moich włosowych produktów sięga denka i z pewnością będą się pojawiać recenzje kolejnych kosmetyków, więc postanowiłam napisać trochę więcej o pielęgnacji moich włosów. Taki post jeszcze się nie pojawił na blogu, więc postaram się pokrótce przedstawić, jak dbałam o włosy od połowy sierpnia.
Tak moje włosy wyglądają aktualnie (zdjęcie robione 5 listopada):

Zdjęcie z lampą - 5 listopada

Zdjęcia włosów zaczęłam robić właściwie dla siebie, żeby śledzić zmiany. Pierwsze było robione 13 sierpnia i od tego momentu opiszę moją włosową pielęgnację.

 
13 sierpnia

W drugiej połowie sierpnia i we wrześniu do mycia i pielęgnacji włosów używałam następujących kosmetyków:


Szampon: Babydream, szampon dla dzieci, Farmona, Herbal Care, Szampon z żeń-szeniem [recenzja]
Odżywka: Timotei, Wymarzona Objętość, Odżywka do włosów cienkich i delikatnych [recenzja] Alterra, Nawilżająca odżywka "Granat i aloes" (nakładałam ją głównie na naolejowane włosy kilkanaście minut przed zmyciem oleju).
Olej: awokado, arganowy (raz). Włosy olejowałam raz na tydzień.
Stylizatory:  właściwie nie używam, chyba że liczyć suche szampony Batiste (nie codziennie, lecz sporadycznie rzecz jasna).

Październik:
 Szampon:  Farmona, Herbal Care, Szampon z żeń-szeniem [recenzja], BARWA NATURALNA Szampon Len & Vitamin Complex LA do włosów suchych i łamliwych
Odżywka: Do połowy października używałam Timotei, Wymarzona Objętość, Odżywka do włosów cienkich i delikatnych [recenzja]. Druga połowa października Garnier, Ultra Doux, Awokado i masło karite, odżywka pielęgnacyjna.
Alterra, Nawilżająca odżywka "Granat i aloes" (nakładałam ją głównie na naolejowane włosy kilkanaście minut przed zmyciem oleju).
Olej: awokado, kokosowy. Włosy olejowałam regularnie raz na tydzień.
Inne kosmetyki:  Marion, 7 efektów, kuracja z olejkiem arganowym -  zarówno na mokre włosy, jak i do zabezpieczenia końcówek na suche włosy; suche szampony Batiste (od czasu do czasu).


15 października

Wcierka:  Farmona, Jantar, odżywka do włosów i skóry głowy - używana od początku października codziennie przez 3 tygodnie, potem tydzień przerwy i wznowienie kuracji.


Pod koniec października ścięłam końcówki (kilkanaście centymetrów). Zaczęłam używać maski Stapiz, Sleek Line, Repair & Shine Hair Mask.
Wcześniej cieniowałam włosy, ale ostatnio postanowiłam je zapuścić do jednej długości- jeszcze teraz wokół twarzy mam cieniowane pasma. Z tyłu już są wyrównane.


Z lampą i bez lampy - 5 listopada

Wśród wymienionych kosmetyków jest kilka takich, z którymi moje włosy bardzo się polubiły, ale są też produkty, które się nie sprawdziły. Z pewnością na blogu pojawią się pełne recenzje większości przedstawionych preparatów do pielęgnacji włosów.

Używałyście któregoś z tych kosmetyków? Jak się u Was sprawdziły? Któryś produkt Was zainteresował?

35 komentarzy:

  1. Przepiękne włosy! U mnie szampon Herbal Care się niestety nie sprawdził (jak większość ziołowych szamponów)- strasznie plącze mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich ulubionych szamponów i nie mam mu nic do zarzucenia, ale nie na każdych włosach musi się sprawdzić ;)

      Usuń
  2. ale masz slicznie lsniace wlosy !! zazdroszcze !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam większość tych produktów. Zmiana, jaka zawsze w Twoich włosach jest naprawdę ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dużej mierze to zasługa obcięcia końcówek. Sama się zastanawiam dlaczego nie pozbyłam się wcześniej tych "mioteł" ;)

      Usuń
  4. Ale pięknie błyszczą ! :) Muszę spróbować tej odżywki z Timotei, bo resztę produktów miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajna :). Oczywiście nie odmienia stanu włosów w cudowny sposób, ale lubię ją za zwiększenie objętości (pod koniec ten efekt nie jest już tak duży) i za to, że pozostawia włosy miłe w dotyku, sypkie i miękkie.

      Usuń
  5. masz piękne włosy :) kolor mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Miło mi tym bardziej, że to mój naturalny kolor :)

      Usuń
  6. Poprawa stanu włosów widoczna gołym okiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końce były niezbyt estetyczne i całe szczęście, że się ich pozbyłam.

      Usuń
  7. Masz piękne włosy! Też planuję jakąś włosową notkę u siebie za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy! Jakie długie i lśniące! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne! Ja szampon z Alterry z granatem bardzo lubię, odżywki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba moje ulubione produkty z Alterry :) Odżywkę sobie chwalę, bo ma dobry wpływ na moje włosy, chociaż są po niej trochę "przyklapnięte", ale za to się tak nie puszą ;)

      Usuń
  10. musze kiedyś wypróbować ten szampon dla dzieci ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z niego średnio zadowolona. Niby zły nie jest, ale daleka jestem od achów i ochów ;)

      Usuń
  11. bardzo piękne i zadbane włosy! oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za bardzo miłe komentarze i mam nadzieję, że nie zapeszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy wyglądają świetnie, proste cięcie bardzo im pomogło :) u mnie dobrze sprawdziła się odżywka garnier awokado i karite. Czasem lubiła trochę mi obciążyć włosy, ale to się zdarzyło tylko kilka razy, ogólnie jest bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Babydream, szampon dla dzieci używałam plątał mi strasznie włosy i zaczełam nim myć pędzle :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz cudne włosy, niezwykle gładkie i zdrowo wyglądające!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki miałaś Jantar, kochana? :) Stara czy nowa receptura? Jak Twoje włoski reagowały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa receptura. Starej nie miałam okazji używać, więc nie mam porównania. Lada dzień opublikuję recenzję tej wcierki i opiszę wszystko, co zaobserwowałam ;)

      Usuń
  17. Otagowałam cię na moim blogu do Liebster Blog Award : ) Jeśli masz ochotę - przyłącz się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. widać róznicę, piękne masz włosy
    dodaję do obserwowanych
    pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz piękne, długie włosy. Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę tak piękne włosy zabieram się za swoje . Polecono mi ostatnio serie kosmetyków B,app kupiłam i mam nadzieje że tez będzie efekt ( kupiłam w internecie bo taniej)

    OdpowiedzUsuń