poniedziałek, 18 listopada 2013

Liebster Blog Award

Do Liebster Blog Award zostałam nominowana przez Inspirujące reklamy, za co bardzo dziękuję.



Zasady: Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie  obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

 Moje odpowiedzi:

1. Czym się zajmujesz (pracujesz? studiujesz? a może się uczysz?)

Studia mam już za sobą. Pracuję :)

2. Skąd pomysł na nazwę bloga?

Nazwa bloga pojawiła się jakoś tak naturalnie ;). W zamierzeniu miał to być blog typowo kosmetyczny i póki co tego się trzymam. Pielęgnacja, tematyka dbania o urodę i wszystko co pomaga kobiecie stać się piękniejszą to jeden z aspektów mojego życia, można też powiedzieć, że jedna z moich pasji.


3. Dla kogo piszesz bloga i dlaczego?

Piszę dla wszystkich, którzy chcą czytać tego bloga ;). Dla osób poszukujących rzetelnych i szczerych recenzji kosmetyków. Staram się zawsze pisać uczciwie na temat danego produktu i  być może to komuś pomoże dokonać wyboru oraz ocenić czy istnieje prawdopodobieństwo, że dany kosmetyk ma szansę się sprawdzić i nie zaszkodzić, czy może lepiej po niego nie sięgać. Oczywiście przedstawiam, jak dany kosmetyk działał u mnie. To są moje opinie i nie mają na celu reklamowaniu jakiegoś produktu czy nakłaniana do zakupu. Po prostu próbuję zweryfikować na ile obietnice zawarte na opakowaniu zostały spełnione. Sama często przed zakupem jakiegoś kosmetyku lubię przeczytać co najmniej kilkanaście recenzji i pooglądać swatche na blogach, bo to mi daje wstępne rozeznanie i ułatwia wybór konkretnego kosmetyku, szczególnie jeśli sporo kosztuje. Bardzo sobie cenię opinie użytkowników, bo są bardziej miarodajne niż zapewnienia producenta o rewelacyjnych formułach, dzięki którym kosmetyk czyni cuda. 

4. Tracisz czasem zapal do prowadzenia bloga?

Na razie nic takiego mnie nie spotkało. Nikt mnie nie zmuszał do założenia bloga i do pisania kolejnych postów. Blog jest odskocznią, relaksem, podzieleniem się z innymi swoimi kosmetycznymi perypetiami, tym co zachwyca i co okazało się bublem, bo nie zawsze rodzina czy znajomi są zainteresowani tym tematem. Na blogu mogę o tym opowiedzieć i również poczytać u innych blogerek co ciekawego w świecie kosmetykoholiczek słychać, poznać ich opinie i dowiedzieć się jakie mają zdanie na temat danego produktu, sposobów pielęgnacji, itd. 

5. Co cię inspiruje?
 
Rozumiem, że chodzi o inspirację do pisania bloga - w tym przypadku inspiruje mnie "kosmetyczna codzienność", a więc denka, zakupy kosmetyczne, sposoby pielęgnacji, to co aktualnie noszę, co mi dało używanie niektórych kosmetyków, nowości, itd. Przeważnie jak skończy mi się jakiś kosmetyk, to piszę jego recenzję,  bo wówczas najwięcej jestem w stanie o nim powiedzieć. 
   
6. Jak radzisz sobie ze stresem?

Po prostu go przeżywam ;). Staram się nie nakręcać dodatkowo, nie myśleć o najgorszym, tylko działać. Częto też mam plan B w razie niepowodzenia i to trochę uspokaja. Pomaga również rozmowa z kimś.  Staram się też na ile to możliwe wprowadzić w każdą wolną chwilę przyjemne, relaksujące mnie rzeczy.

7. Twój największy życiowy sukces to…

Pozostawanie sobą, nawet gdy trzeba iść pod prąd.

8. Ulubiony drink?

W zasadzie nie mam takiego. Kiedyś bardzo przypadł mi do gustu drink o nazwie "Blue eris", ale tylko raz go kosztowałam.

9. Co chciałabyś zrobić, ale nie masz na to odwagi?

Gdy byłam nastolatką bardzo chciałam skoczyć ze spadochronem i gdybym miała wówczas dodatkowe pieniądze, to istnieje szansa, że spróbowałabym. Dziś bym się na to nie odważyła. 

10. Smak dzieciństwa?

To będzie ulubiona potrawa - barszcz czerwony (najlepiej z uszkami) mojej babci.

11. Znienawidzony smak dzieciństwa? 

Zupa mleczna w przedszkolu.

Chętnie poznam Wasze odpowiedzi na powyższe pytania, dlatego nie będę dopisywać własnych.

Do Liebster Blog Award nominuję następujące blogi i będzie mi miło jeśli zechcecie przyłączyć się do zabawy:


http://kawaiimama86.blogspot.com/
http://blondechemist.blogspot.com/
http://annam1291.blogspot.com
http://blackcherrylady.blogspot.com/
http://anetine.blogspot.com/
http://milaczek.blogspot.com/
http://rudawe-mysli.blogspot.com/
http://bluebrush87.blogspot.com
http://banshee-life.blogspot.com/


Zapraszam także wszystkich, którzy mają ochotę wziąć udział w zabawie i odpowiedzieć u siebie na pytania :)

11 komentarzy:

  1. Dziękuję za nominację, jak znajdę chwilkę, na pewno odpowiem na pytania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie skoczyłabym ze spadochronem, choć nastolatką jestem, niestety rodzinny lęk wysokości wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację. Już odpowiadałam na pytania z tego tagu, więc nie będę powielać :) Bardzo mi się podoba Twoja 4 odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  4. znienawidzona potrawa - faktycznie fuuu :P

    OdpowiedzUsuń
  5. A Twoje 11 pytanek, które nam zadać miałaś? :) Czy mamy odpowiedzieć na te same, co Ty? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A, teraz zobaczyłam, ze mamy odpowiedzieć na te same pytania, nie doczytałam xD

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja kocham zupy mleczne
    ze spadochronu skoczyć bym nie chciała, bo mam lek wysokości

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja skocze ale na wiosnę (oczywiscie w tandemie bo na kurs nie mam czasu) :P

    OdpowiedzUsuń