niedziela, 10 listopada 2013

Delia, Coral Prosilk S05 - piaskowy lakier

Jakiś czas temu skusiłam się na lakier piaskowy i efekt na tyle mi się spodobał, że moja kolekcja "piasków" ciągle się powiększa. Niedawno w drogerii moją uwagę przykuły lakiery z Delii, zwłaszcza odcień S05 z serii Coral Prosilk, dającej efekt piasku i dedykowanej na jesień.



Cena: 4,99 zł.
Dostępność: z tym niestety kiepsko, ja się natknęłam w małej osiedlowej drogerii, poza tym online.
Pojemność: 11 ml.

Opis (ze strony producenta):
Emalia Efekt Piasku
Jesienna odsłona linii Coral to 8 piaskowych emalii inspirowanych kamieniami szlachetnymi. W kolekcji są 3 kolory matowe: bordowy granat, niebieski szafir i beżowy agat i 5 odcieni  z brokatem: szmaragdowa zieleń, czerwony rubin, fioletowy ametyst, onyksowa czerń i szary grafit.
Emalia kryje już po 1 warstwie, pozostawiając na paznokciach strukturalny efekt piasku.
Supertrwała, ochronna emalia do paznokci. Kompleks PROSILK - z  proteinami jedwabiu, pielęgnuje paznokcie, chroni je przed promieniowaniem UV.
Lakier w odcieniu nr 05 obrazuje kamień szlachetny - granat, jest matowy, bez żadnych brokatowych drobinek. Ma kolor bordowy, buraczkowy (lub jak ktoś woli owocu granatu). Moim zdaniem świetnie wpisuje się w jesienny czas i od razu mi się spodobał. Od zawsze gustuję w takich barwach na paznokciach.

Zarówno w buteleczce, jak i w pierwszych chwilach malowania nie widać, że to lakier piaskowy, dopiero jak zaczyna zastygać pojawia się deklarowany efekt.

Konsystencja jest odpowiednia, raczej gęstawa, lakier łatwo się aplikuje - trochę trudniej jest w pobliżu skórek, ale to już chyba standard w przypadku piasków. Pędzelek długi, średniej grubości. Krycie ma świetne, na dobrą sprawę jedna warstwa by wystarczyła, bo emalia już wtedy jest równomiernie rozłożona, bez żadnych prześwitów, nierówności, itd., ale skoro producent na opakowaniu zaleca dwie, to tak zrobiłam. Szybko wysycha. Trwałość przyzwoita, czyli 2 - 3 dni bez odprysków, potem zaczyna się ścierać na końcach, a nawet odpryskiwać. Bywają bardziej trwałe piaski, więc tutaj się nie wybija. Zmywa się trudniej niż tradycyjne lakiery, ale zmywacz jest w stanie sobie z nim poradzić.


Bez lampy
Z lampą
Podsumowując przyzwoity lakier, bardzo przeciętny, który nie sprawia kłopotów przy aplikacji i myślę, że za tę cenę warto, szczególnie ze względu na kolory.

Mieliście jakieś lakiery z Delii ? Co sądzicie o piaskowych lakierach?

16 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś jakiś lakier Delii, ale chyba nie mam żadnej opinii na ich temat. Nie pamiętam już, jak mi się z nim żyło.
    Nie podobają mi się te piaski i dziwi mnie ten szał na nie, ale kolor, który ma Twój lakier jest naprawdę ładny i przypadł mi do gustu. Chętnie bym się w niego zaopatrzyła, gdyby nie był "piaskowy". Bardzo jesienny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy, nie mam żadnego lakiery delia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piaskowców nie lubię, ale kolor jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ma kolor. Nie spotkałam się z piaskiem od Delii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Troszkę nie mój kolorek jeśli chodzi o lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam piaski zwłaszcza matowe jak Twój :) z Delii jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji użyć takiego lakieru :) ale może się skuszę
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek ładny, nie wiedziałam, że Delia ma w swojej ofercie piaskowe lakiery. Muszę się za nimi rozejrzeć ;)

    pozdrawiam i obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam tylko jeden piasek niebieski z golden rose i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny lakier! Piekny kolor i fajny piaskowy efekt!
    Pozdrawiamy i zapraszamy zebys wziela u nas udzial w rodzaniu! Moze interesuje cie rowniez wspolna obserwacja?
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z serii Coral Prosilk mam tylko delikatny różowy, piasków jeszcze w ogóle nie używałam.

    Nominowałam Cie do tagu Liebster Blog. Mam nadzieję, że chętnie weźmiesz udział w zabawie, szczegóły u mnie: http://blondechemist.blogspot.com/2013/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham piaskowe lakiery. Zawsze wybieram te, które mają różną wielkość drobinek, bardziej mi się podoba efekt :)
    blackcherrylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wygląda na pazurkach, rozejrzę się u mnie w mniejszych drogeriach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze takiego lakieru, ale bardzo mi się podobają :))

    Zapraszam do mnie,
    http://kappa-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń