wtorek, 15 października 2013

Miss Sporty, Clubbing Colours nr 344

Robiąc w Rossmanie zakupy we wrześniu do koszyka wrzuciłam fioletowy lakier z Miss Sporty.  Bardzo mi się spodobał kolor fioletu - wrzosu. Miałam go już kilka razy na paznokciach, ostatnio znowu na nich gości, więc postanowiłam napisać co nieco o tym, jak się sprawuje.


Pojemność 7 ml, więc zdążę go zużyć zanim wyschnie.
Cena: 4,79 zł (w promocji).



Konsystencja jest odpowiednia, ani nazbyt rzadka, ani zanadto gęsta. Przy aplikowaniu lakieru nie robią się smugi. Do ładnego pokrycia płytki wystarczy nawet jedna grubsza warstwa, albo dwie cienkie. Pędzelek jest taki, jak lubię, czyli dość szeroki, na końcu zaokrąglony i dobrze się nim rozprowadza lakier. Nie trzeba czekać w nieskończoność aż wyschnie, co także mu się chwali.

Jestem też zadowolona z jego trwałości. Wytrzymuje 3 dni, a na 4 zaczyna się ścierać na końcach, co u mnie jest naprawdę świetnym wynikiem.


Ogólnie jestem zadowolona z właściwości tego lakieru i mam ochotę na wypróbowanie innych odcieni z Miss Sporty Clubbing Colours.

24 komentarze:

  1. Miałam lakier z tej serii i nie powalił mnie na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie powala na kolana, ale jest całkiem w porządku. Nie mam się do czego przyczepić, dobrze schnie, trwałość też ok, fajnie się rozprowadza, kolor mi się podoba. Przeciętny lakier za niewysoką cenę. Czego chcieć więcej :D

      Usuń
  2. Jakoś nie przepadam za lakierami Miss Sporty, ale kolor jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie pamiętam, kiedy ostatnio miałam lakier z Miss Sporty. Jakoś ta firma do mnie nie przemawiała, ale ten nawet daje radę i skusił mnie właśnie kolor :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja długo omijałam ich szafę, bo niewiele tam produktów, które mnie interesują, ale tym lakierem nie rozczarowałam się :) Może hit to nie jest, ale za tę cenę to i tak jest lepszy niż oczekiwałam ;)

      Usuń
  4. Mam ten lakier w tym samym kolorze i jest fajny :) szczególnie ten pędzelek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię takie właśnie pędzelki ;)

      Usuń
  5. Śliczny kolorek, bardzo lubię fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. lubię te lakiery :) utrzymuje się w dobrym stanie nawet do 5 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trwałość to jedna z jego mocnych stron ;)

      Usuń
  7. ale śliczny kolorek, dla mnie idealny na jesień , z wrzosem się kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też od razu się skojarzył z wrzosem :)

      Usuń
  8. Fajny kolor! Nie mam jeszcze takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki fajny kolorek! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  10. po te lakiery nie sięgałam już bardzo długo :) nie do końca odpowiadają mi takie pędzelki. kolorek świetny i podobną "milkę" mam w swoich zbiorach :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Również go mam i się śmieje, że to kolor jagódkowy :)

    OdpowiedzUsuń