poniedziałek, 21 października 2013

Golden Rose, Holiday 66 - lakier do paznokci

Każdy chyba już słyszał o serii lakierów Holiday, która pojawiła się na wiosnę. Teksturowa formuła lakieru ma tworzyć efekt cukrowej posypki.

Tak o nich pisze producent:
Seria zawiera 17 modnych odcieni o matowym wykończeniu. Lakiery o numeracji 51-60 to połyskujące drobinki brokatu, natomiast kolory o numeracja 61-67 to lakier o efekcie cukrowej posypki.

Nie należy używać bazy pod lakier oraz top coat. Zaleca się nałożenie dwóch cienkich warstw. Po nałożeniu pierwszej warstwy należy odczekać kilka minut do dokładnego wyschnięcia, a następnie nałożyć kolejną warstwę. Lakier zapewnia długotrwałe matowe wykończenie z efektem cukrowej posypki.
Jednym z posiadanych przeze mnie odcieni z serii Holiday, jest kryjący się pod numerem 66  bardzo ładny kolor brzoskwini z odrobinką różu, który mnie urzekł i jak zobaczyłam go w drogerii, nie mogłam się nie skusić. Wykończenie jest matowe, bez żadnych połyskujących drobinek.

Cena: 12,90 zł.
Dostępność: niektóre drogerie (najczęściej te mniejsze, osiedlowe), sklepy Golden Rose (również online), Allegro.


Pędzelek średniej szerokości, płasko ścięty (przy szerszych pędzelkach preferuję zaokrąglony), ale i tak się nim całkiem dobrze operuje. Konsystencja jest lekko rzadka i może trochę brudzić skórki. Wydaje mi się, że aplikacja lakieru z Lovely, Baltic Sand nr 3 była troszkę łatwiejsza, co nie zmienia faktu, że ten też całkiem nieźle się rozprowadza.

Już po dwóch warstwach ładnie wygląda, ale nie byłam do końca zadowolona z efektu, dołożyłam więc trzecią. Szybko schnie i po cudownym kolorze, to jest jego kolejną ogromną zaletą. Po kilku minutach można nakładać kolejną warstwę. Trwałość jest średnia, na 3 dzień się ściera na końcach.



18 komentarzy:

  1. Kolor piękny. Jeśli piszesz, że po 3 dniach ścierają się końce, to ja bym była zadowolona! U mnie po trzech dniach to się zawsze lakier do zmycia nadaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przeważnie też 3 dni to bardzo długo. Znam tylko kilka lakierów, które wytrzymują troszkę dłużej ;)

      Usuń
  2. Ładny kolor:) Niedawno w moim mieście otworzyli stoisko GR, muszę się tam w końcu wybrać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery mają całkiem udane i ceny też znośne ;)

      Usuń
  3. zawsze chciałam go mieć ale w mym mieście nie udało mi się go dorwać ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęście, że w moim mieście jest stoisko GR ;) Ewentualnie pozostaje zakup online, chociaż nie każdemu to odpowiada i dochodzą koszty wysyłki.

      Usuń
  4. Fajnie się prezentuje na pazurkach! :) Ale pewnie będzie ciężko go domyć zmywaczem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno trudniej się zmywa niż zwykły lakier, ale zmywacz daje radę ;)

      Usuń
  5. Jejku jakie te lakiery z serii Holiday są piękne! <3 Przymierzam się do kupna, ale ciągle przekonuje sama siebie do tego efektu piasku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama długo się im opierałam, ale jak kupiłam pierwszy, to się przekonałam i kolekcja piasków się rozrasta ;)

      Usuń
  6. super kolorek <3 ale niestety nie sadze ze polubilabym ta teksture;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle mi ona nie przeszkadza, nie zahacza, nie jest szorstka, ale każdy ma swoje preferencje ;)

      Usuń
  7. Pięknie się prezentuje - kolor mi się widzi ;)

    OdpowiedzUsuń