poniedziałek, 16 września 2013

Wrześniowe zakupy

Ostatnio pokończyło mi się kilka kosmetyków codziennego użytku, więc musiałam udać się na małe zakupy do drogerii. Przy okazji do koszyka wpadły dwa lakiery do paznokci. Tym razem obyło się bez szaleństw. Na więcej mam zamiar sobie pozwolić w następnym miesiącu, w tym przybyło mi kilka nowości, ale też w niektórych przypadkach postawiłam na to, co już sprawdzone. Tak prezentują się moje myślę, że skromne zakupy wrześniowe.


- Bourjois, Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu, 250 ml - nie wiem, która to już butelka tego płynu. Dla mnie to jeden z najlepszych miceli, jakich używałam i zawsze do niego wracam. Grzechem byłoby nie  skorzystać z promocji, kosztował 11,49 zł, zaoszczędziłam więc ok. 2 zł.

- Bourjois, Delikatny płyn  do demakijażu oczu, 200 ml - tego płynu jeszcze nie stosowałam. Cena jest dość wysoka, bo 17,99 zł, a za trzy razy niższą kwotę można dostać już niezłe kosmetyki do demakijażu oczu. Wzięłam z ciekawości, zwłaszcza że przy zakupie dwóch produktów do demakijażu z tej firmy, żel pod prysznic z Bourjois był gratis.

- Bourjois, żel pod prysznic z minerałami, 250 ml - według opisu producenta w języku angielskim,  bo w języku polskim na opakowaniu nie było żadnych informacji:
Żel pod prysznic jest wzbogacony o składniki mineralne.
Hipoalergiczny przeznaczony do każdego rodzaju skóry, nawet  do bardzo wrażliwej.
Nie zawiera mydła i parabenów.
 Zapowiada się interesująco, a Bourjois to solidna firma. Zobaczymy czy i tym razem się nie zawiodę. Dostałam go gratis przy zakupie dwóch wyżej wymienionych płynów. Jego cena, to ok. 15 zł.

- Dax Cosmetics, Perfecta SPA, Masło do ciała antycellulitowe waniliowo - pomarańczowe, 225 ml - zadowolona z masła marcepanowego, postanowiłam spróbować innych wersji i wybrałam waniliowo - pomarańczowe. Zapach nie jest tak urzekający, jak marcepanowego, które mogłabym wąchać bez końca, ale można się przyzwyczaić i polubić również i taki dla odmiany. Pachnie identycznie jak żel peelingujący drobnoziarnisty z serii Prefecta SPA. Cena masła: 12,69 zł.

- Alterra, Szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych "Granat i aloes", 200 ml - akurat skończył mi się szampon, więc sięgnęłam po ten. Już go kiedyś stosowałam. Ideałem nie jest, ale przynajmniej dość dobrze nawilża. Regularna cena to 9,49 zł, w promocji kosztował 5,99 zł.

- Isana Med Urea, żel pod prysznic, 250 ml - u mnie produkty z Isany rzadko się sprawdzają, ale jakiś czas temu miałam żel pod prysznic z olejkiem pomarańczowym z serii Med i bardzo przypadł mi do gustu, więc sięgnęłam po ten z 5% zawartością mocznika,  za cenę 3,59 zł szkoda by było nie wypróbować. Normalna cena to 4,49 zł.

- Miss Sporty, Clubbing Colours nr 344, pojemność 7 ml - fioletowy/wrzosowy lakier do paznokci. Cena: 4,79 zł.

- Rimmel, Lycra PRO, 317 Coral Romance, lakier do paznokci, 12 ml  - Bardzo lubię takie kolory lakierów, więc dlaczego nie?! Kosztował 12,49 zł
Bourjois, Płyn do demakijażu oczu dwufazowy, 200 ml - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkty?s=&category=&type=&brand=Bourjois&price_from=&price_to=&loyal=&sort=&perpage=&pageId=1#sthash.v0xtP7Sn.dpuf
Bourjois, Płyn do demakijażu oczu dwufazowy, 200 ml - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkty?s=&category=&type=&brand=Bourjois&price_from=&price_to=&loyal=&sort=&perpage=&pageId=1#sthash.v0xtP7Sn.dpuf
Bourjois, Płyn do demakijażu oczu dwufazowy, 200 ml - See more at: http://www.rossnet.pl/Produkty?s=&category=&type=&brand=Bourjois&price_from=&price_to=&loyal=&sort=&perpage=&pageId=1#sthash.v0xtP7Sn.dpuf

20 komentarzy:

  1. Śliczny jest ten fioletowy lakier :)
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bourjois ma rzeczywiście fajne kosmetyki, ale znam tylko ich kolorówkę. Mi zapach pomarańczowej Perfecty bardzo odpowiadał, a żele do mycia Isany bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też polubiłam zapach tego masła, ale marcepanowy jest genialny:)

      Usuń
  3. Bourjois ma genialne podkłady :) http://www.darmowe-gadzety.com/2013/09/trzecie-rozdanie-na-darmowe-gadzety.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam tego micela w promocji - na razie użyłam raz i chyba się zakocham! :)
    PS. Ostro poleciałaś z Boorujois ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Micel jest naprawdę dobry, jeden z moich ulubionych i zawsze będę do niego wracać ;)

      Usuń
  5. ja ostatnio jak poszłam uzupełnić zestaw "podstawowych produktów do pielęgnacji" :D to wyszłam obładowana torbami z Rossmana.. .kiedyś naprawdę będę jadła gruz, bo wszystkie pieniądze przetracę :P

    czekam na recenzje tych produktów, dlatego też z chęcią dodam do obserwowanych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;). Też mam słabość do kosmetyków, ale staram się pracować nad sobą i nie tracić głowy ;)

      Usuń
  6. z peelingu będziesz zadowolona ! Miałam go raz ale bardzo go polubiłam, fajnie zdzierał naskórek i pięknie pachniał ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. wodę Bourjois bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  8. nieźle, mam akurat te same lakiery:)dobrym pomysłem byłoby wyłączenie weryfikacjo obrazkowej:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :). Już wyłączyłam, nawet nie wiedziałam, że mam włączoną. Jakoś umknęło to mojej uwadze ;)

      Usuń