niedziela, 22 września 2013

Rimmel, Lycra PRO, 317 Coral Romance

Lakier Rimmel nabyłam na początku września i tydzień temu przedstawiałam go w poście nt. nowości kosmetycznych [Wrześniowe zakupy]. Od chwili kiedy pomalowałam nim paznokcie, zachwyciłam się propozycją Rimmela, nie tylko kolorem, ale i pozostałymi jego właściwościami.


Pojemność: 12 ml.
Cena: 12,49 zł.
Dostępność: drogerie, m.in. Rossmann.



Coral Romance 317 to piękny kolor czerwieni, ale nie krwistej, tylko takiej wpadającej w pomarańcz. Nie jest typowym koralem, ale zbliża się do czerwieni właśnie. Uwielbiam po prostu ten odcień. Jeśli chodzi o aplikację, to nie napotkałam tutaj na żaden problem.

Lakier ma szeroki pędzelek, którym wygodnie się operuje i łatwo nakłada produkt. Konsystencja jest taka, jak być powinna. Nie jest zbyt lejąca, by lakier się rozpływał na boki i brudził skórki, ani też szczególnie gęsta, nie powoduje smug. Kosmetyk równomiernie się nakłada, ale potrzebne są co najmniej  2 warstwy, aby płytka już nie prześwitywała. Zwykle nakładam 3 warstwy, bo taki efekt mi najbardziej odpowiada.
Akurat gdy robiłam zdjęcia, miałam 2 warstwy. Nadaje połysk. Bardzo szybko wysycha. Do tego wszystkiego jest trwały.







15 komentarzy:

  1. jaki świetny kolor! ja aktualnie noszę podobny, idealny na szare i deszczowe dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, od razu robi się milej ;)

      Usuń
  2. Pamiętam, że miałam kiedyś jakiś czerwony lakier z Rimmela z Lycrą (może to ten sam?), kosztował wtedy 20 zł, a jego trwałość była tragiczna :(
    Twój kolor piękny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niewykluczone, że to ten sam ;). Trwałość to pojęcie względne ;). U mnie żaden lakier nie wytrzyma 5 dni, ale jak powyzej 2 dni nie ma odprysków, to już jest się z czego cieszyć ;). Dużo też zależy od czynności, jakie się wykonuje ;). Akurat nosząc Rimmela nie wykonywałam jakichś prac zagrażających trwałości lakieru ;)

      Usuń
  3. mam ten kolor i strasznie go lubię, właściwie to nie tylko ja, bo moja mama i siostra także, podbierają mi go notorycznie:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za czerwonymi lakierami, ale ten odcień wygląda na ciepły, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten kolor jest śliczny! Uwielbiam takie odcienie czerwieni :)
    Btw, wydawało mi się, że już komentowałam ten post ;p haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lakieru bardzo jestem zadowolona ;) Może to był podobny post na innym blogu ;)

      Usuń