piątek, 27 września 2013

Oceanic, AA Cosmetics, Kolagen żródło młodości, Krem pod oczy

W mojej dotychczasowej pielęgnacji rzadko stosowałam kosmetyki dedykowane specjalnie pod oczy. Szukałam od dawna kremu na te okolice, ale po przetestowaniu kilkunastu kremów stwierdziłam, że nie robią nic więcej poza tym, co krem do twarzy i żaden mnie nie zadowolił, więc zarzuciłam kupowanie kolejnych tego typu kosmetyków na kilka lat.

Mniej więcej rok temu stwierdziłam jednak, że najwyższy czas zadbać o delikatną skórę wokół oczu, na której zaczynają się pojawiać zmarszczki mimiczne i z wiekiem staje się coraz bardziej wymagająca. Znów powróciłam do poszukiwania dobrego kremu.  Jednym z produktów, który wzbudził moje zainteresowanie był właśnie krem pod oczy AA.


Opis producenta:
Krem nawilżająco-wygładzający pod oczy AA Kolagen Źródło Młodości
Bezzapachowy
Zauważyłaś, że skóra wokół Twoich oczu zaczyna tracić elastyczność i brakuje jej gładkości? To znak, że potrzebuje głębokiego nawilżenia, wzmocnienia i pobudzenia procesów odnowy. Receptura Kremu nawilżająco-wygładzającego pod oczy AA Kolagen Źródło Młodości jest idealnie dostosowana do potrzeb Twojej skóry. Odpowiednio dobrane składniki aktywują procesy regeneracyjne skóry, przywracając jej gładkość i niwelują oznaki zmęczenia.

Jak działa krem?

  • Kolagen, współdziałając z kwasem hialuronowym, poprawia elastyczność skóry, zmniejsza widoczność zmarszczek i zapewnia niezwykłą gładkość.
  • Olej jojoba i związki lipidowe doskonale odżywiają skórę i przywracają jej równowagę hydrolipidową.
  • Bogaty w witaminę C ekstrakt z aceroli oraz ekstrakt z łubinu aktywują procesy syntezy kolagenu, by ujędrnić skórę i poprawić jej koloryt.
  • Wygładzający tetrapeptyd wzmacnia włókna kolagenowe skóry, dzięki czemu jest ona bardziej sprężysta i jędrna.
  • Witamina E opóźnia procesy starzenia się skóry.

Efekty: Skóra jest bardziej gładka, sprężysta i odzyskuje blask.
Jak stosować krem? Codziennie rano i wieczorem nanieś krem opuszkami palców, delikatnie wklepując w skórę wokół oczu.
Dostępność: drogerie, m.in. Rossmann.
Pojemność: 15 ml.
Cena: ok. 18 zł.
Wiek: 30 +




Krem znajduje się w plastikowej tubce, jest zamykany na zakrętkę. Dzięki wąskiemu zakończeniu tubki i małemu otworowi można wydobyć odpowiednią, niewielką ilość kosmetyku, jaka jest wystarczająca do zaaplikowania na okolice oczu.

Konsystencja lekka kremowa, dobrze się rozsmarowuje.

Krem jest bezzapachowy. Nie podrażnia wrażliwej skóry wokół oczu, nie powoduje pieczenia, ani ściągnięcia. 

Nie ma działania liftingującego, zresztą nie liczę, że jakiś krem zlikwiduje zmarszczki, ale za to dobrze nawilża skórę, jest ona elastyczna. Kosmetyk świetnie i  szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustego filmu na powiekach, dzięki temu cienie dobrze się trzymają, nie spływają, nie zbierają się w złamaniach.

W zniknięcie zmarszczek nie wierzę i może nie ma spektakularnych efektów na tym polu, natomiast w połączeniu z innymi kosmetykami pod oczy, pomaga utrzymać ten rejon twarzy w dobrym stanie. Lubię ten krem i zapewne kupię jeszcze kiedyś, bo jest sprawdzony, a efekty zadowalające. Tymczasem testuję kolejne kremy.

6 komentarzy:

  1. Może niedługo po niego sięgnę, bo też ostatnio pomyślałam, że czas zacząć używać czegoś pod oczy. Na razie używam Ziaji, ale jestem średnio zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię kremy pod oczy, widzę że regularnie stosowane utrzymują skórę pod oczami w lepszym stanie nawilżenia:). Choć może jakby stosować zwykły krem nawilżający typowo pod oczy to kto wie..może też by się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaczęłam bardziej dbać ostatnio o skórę wokół oczu i stąd moje testy i poszukiwania dobrego kremu, a ten z AA wypada całkiem dobrze ;)

      Usuń
  3. Polecam krem pod oczy z ziaji . A dokładnie : krem pod oczy i na powieki rozjaśniający cienie z bławatkiem . ; ) Efekty są świetne . !


    http://ruuudda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń