sobota, 28 września 2013

Ferity, Style Pen, pachnący zywacz do paznokci

Zmywacz dostrzegłam podczas zakupów w Biedronce [klik] i zainteresowała mnie ciekawa forma - płatki oraz obietnica ładnego zapachu. Stwierdziłam, że będzie świetny na wyjazdy, chociaż miałam wątpliwości czy poradzi sobie ze zmywaniem lakieru.


Cena: 3,99 zł (Biedronka), inne sklepy (4,99zł - 5,99zł).
Dostępność:  Real, Hebe, okazyjnie Biedronka.
Opis i skład:




Opakowanie zawiera 32 płatki nasączone zmywaczem.


To niewielki plastikowy słoiczek, który zmieści się w torebce czy też kosmetyczce. Zawsze możemy nosić go przy sobie i w sytuacji awaryjnej zmyć lakier. Płatki łatwo się z niego wydobywa, trzeba tylko uważać, aby nie wyciągnąć dwóch naraz, bo są bardzo cienkie i lubią się "sklejać".


Płatki dość dobrze radzą sobie ze zmywaniem lakieru, jednak aby uzyskać pożądany efekt to do zmycia 1 paznokcia potrzeba zużyć 1 - 2 płatków (gdy mamy lakier bazowy, 2 warstwy koloru i top), gdy mamy tylko lakier kolorowy, to 1 płatkiem można zmyć 2 - 3 paznocie, a potem ewentualnie wszystkie dodatkowo poprawić kolejnym.
W rezultacie na polu wydajności wypadają mizernie w porównaniu z butelkowymi zmywaczami, które też przeważnie mają niższą cenę. Wystarczają zaledwie na kilka użyć (mnie bodaj 4 - 5 razy).

Zapach jest delikatny, dość przyjemny, ale w tym przypadku największym plusem jest to, że nie jest wyczuwalny w całym pomieszczeniu mocny, nieprzyjemny zapach, jaki mają tradycyjne zmywacze.
Sprawdzają się w podróży, nie zajmują wiele miejsca w bagażu, nie wymagają używania dodatkowo płatków.
Kiedyś w pracy zrobił mi się paskudny odprysk, więc dyskretnie zmyłam szpecący lakier z paznokci, nie roztaczając przy tym ostrej woni w toalecie.

Płatki pozostawiają tłustą, oleistą warstwę na paznokciach, co stanowi mały dyskomfort. Co prawda  zawsze myję ręce po użyciu nawet tradycyjnego zmywacza, żeby je odtłuścić, inne dziewczyny stosują nawet specjalne odtłuszczacze do paznokci, więc nie stanowi to dużego problemu. Dzięki temu też płatki nie wysuszają płytki paznokcia, czego doświadczyłam już kilkukrotnie w przypadku zmywaczy w butelce.

Plusy:
- zapach, a raczej brak intensywnej, drażniącej woni,
- wygoda użycia,
- nieduże opakowanie,
- nie wysuszają,
- dobrze zmywają.

Minusy:
- cena,
- grubość,
- wydajność,
- tłusta warstwa,
- dostępność.

Płatki z pewnością nie sprawiły, że zaprzestanę używać tradycyjnych zmywaczy, ale w awaryjnych sytuacjach czy podróży, są przydatne i warto mieć je w torebce, żeby użyć w razie potrzeby. Do doraźnego stosowania świetnie się nadają, dlatego jeśli natrafię na nie w promocyjnej cenie, to pewnie wrzucę do koszyka kolejne opakowanie.

14 komentarzy:

  1. fajnie prezentują się te płatki.
    Jak byłam w biedronce to miałam zamiar je kupić ale stwierdziłam, ze mam przeciez zwykły zmywacz więc po co mi inwestować w jakieś płatki.
    Jeśli planowałabym dłuższy wyjazd to te płatki są dobrą alternatywą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyjazd mogą się przydać i ułatwić życie. Zmywanie nimi paznokci w domu nie jest zbyt ekonomiczne ;)

      Usuń
  2. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Zapraszam :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam bardziej entuzjastyczną opinię tych płatków i dziewczyny twierdziła, że 1 czy 2 wystarczą na zmycie całego lakieru :D Kiedy ostatnio widziałam w Biedronce, nawet miałam ochotę je włożyć do koszyka, ale się powstrzymałam.
    Chyba jednak zostanę wierna zmywaczom - szczególnie mojemu odkryciu - pachnącemu z Sensique ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie zamierzam rezygnować z tradycyjnych zmywaczy, a te płatki, to nie jest jakiś must have, tylko bardziej gadżet, który się może przydać okazyjnie, czy w podróży ;).

      Usuń
  4. Ja też czytałam u jednej dziewczyny, że wystarczy jeden platek na zmycie całej "ręki" :D Widać, ja kto uważa ;P Ja chciałam je kupić, ale w końcu nie wylądowały w moim koszyku.. Raczej nie żałuję ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno byłoby mi zmyć jednym płatkiem całą rękę, no chyba żeby to była tylko jedna warstwa lakieru ;), no ale nie upieram się, że to w ogóle niemożliwe ;)

      Usuń
  5. Przypomniałaś mi o nim, bo miałam kupić ten zmywacz i całkowicie o nim zapomniałam:) idealny na wyjazd:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zmywacze w płatkach to chyba zawsze zostawiają tłustą warstwę. Nie spotkałam się jeszcze z nikim, który by tego nie robił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak jest, ale przynajmniej nie wysuszają płytki ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Też lubię, ten się przydaje raz na jakiś czas i nie jest niezbędny w kosmetyczce ;)

      Usuń
  8. nie miałam zmywacza w takiej postaci ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to był pierwszy zmywacz tego typu ;)

      Usuń