czwartek, 5 września 2013

Eveline, miniMax nr 808, lakier do paznokci quick dry & long lasting

Od początku marca rozglądałam się za miętowym odcieniem lakieru, ale żaden jakoś mi się nie spodobał na tyle, żebym się skusiła. Dopiero w połowie sierpnia podczas zakupów w Biedronce >> natknęłam się na lakier Eveline miniMax nr 808 quick dry & long lasting, który był tym, czego szukałam.



Według informacji na opakowaniu lakier jest szybkoschnący i długo się utrzymujący, nawet 9 dni!

Cena 3,89 zł (Biedronka) lub 5-6 zł (drogerie)
Dostępne są jeszcze w Biedronce oraz w drogeriach, widziałam go m.in. w Hebe.

Lakier znajduje się w niewielkiej butelce, jego pojemność - 5 ml.  Dla mnie to plus, ponieważ nie muszę obawiać się, że wyschnie zanim go zużyję.



Pędzelek jest cienki o długości proporcjonalnej do rozmiaru opakowania. Dobrze się nim operuje, można nim nałożyć lakier bez brudzenia skórek, gdyż nic się nie rozlewa na boki. Jest to także zasługą odpowiedniej konsystencji, ani nie zbyt rzadkiej, żeby lakier się rozpływał po płytce, ale nie jest też bardzo gęsta, więc nie powstają klejące smugi. Aplikacja nie jest męczarnią.


Do pełnego krycia konieczne są przynajmniej dwie warstwy. Dość szybko schnie i potem pozostaje już "niewzruszony", nic się na nim nie odciska. Kolor na paznokciach wygląda identycznie jak w butelce.

Dziewięciodniowa trwałość to zdecydowana przesada, natomiast według mnie jest długotrwały. Bez żadnych odprysków, ani ścierania się wytrzymuje średnio 3-4 dni, co jest dla mnie chyba rekordem.W dodatku sprzątałam, zmywałam naczynia i pracowałam na komputerze, czyli nie oszczędzałam paznokci, a  on i tak dzielnie się na nich trzymał.

Lakierów z Eveline używam od lat i jestem z nich zadowolona. Są na pewno jednymi z najlepszych produktów z tej półki cenowej. Z serii miniMax to mój pierwszy zakup, jednak przypadł mi do gustu na tyle, że mam ochotę jeszcze na inne kolory. Jego największe zalety według mnie, to:
- trwałość,
- wysychanie,
- kolor,
- nieuciążliwa aplikacja,
- pojemność,
- cena.

Mięta jest świetnym kolorem na wiosnę i lato, ale będę poprawiać sobie nim nastrój nawet jesienią.

7 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te lakiery.Mam już kilka kolorów ale twojego jeszcze nie.Niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie, jeśli lakier wytrzyma dwa, trzy dni to już jest z czego się cieszyć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie szybko pojawiają się odpryski, więc trwałość od 2 wzwyż to jest lakier long lasting ;)

      Usuń
  3. Koniecznie lecę do Biedry!:) jest świetny i to jeszcze za taką cenę! w tym roku polubiłam bardzo takie lakiery i dobrze się w nich czuję :)

    OdpowiedzUsuń