czwartek, 8 sierpnia 2013

Avon Care - intensywnie nawilżający balsam do ciała z mleczkiem pszczelim




Prawie kończę opakowanie Avon Care Intensive Moisture Body Lotion, więc czas na opinię.




Kupiłam go w zimowej promocji. Przyznaję, skusiła mnie cena 8 - 9 zł za aż 400 ml , ładny zapach i obietnica producenta, że zapewnia długotrwałe nawilżenie. 

Dodatkowo na opakowaniu wdnieje informacja:

2x więcej nawilżenia. Intensywnie działający balsam do ciała zapewnia 24-godzinne nawilżenie i pomaga zapewnić suchej skórze natychmiastowe poczucie komfortu. 
Skład:


Moja skóra jest bardzo sucha, potrzebuje naprawdę silnego nawilżenia i właściwie na rynku jest niewiele balsamów, które odpowiednio ją nawilżą i odżywią, dlatego przystąpiłam od razu do testowania, pełna nadziei, że kosmetyk ukoi moją przesuszoną i wymęczoną pod grubymi, zimowymi ubraniami skórę.

Balsam rozprowadza się dobrze, nie jest lepki, ani gęsty.
Niewątpliwą jego zaletą jest ładny zapach, który  mi się nie znudził do tej pory. Po tych miłych wrażeniach nastąpiło jednak rozczarowanie.
Balsam mojej skóry nie nawilżał dostatecznie, wchłaniał się błyskawicznie i nie pozostawał żaden ślad jego działania. Żadnego komfortu, ani nawet półgodzinnego nawilżenia nie odczułam. Skóra była sucha i nadal potrzebowała jakiegoś kosmetyku, bowiem zachowywała się tak, jakby nic nie zostało zastosowane.


Po kilku użyciach dałam sobie z nim spokój, żal mi było 400 ml produktu wyrzucać. Wróciłam do niego dopiero jak zrobiło się ciepło. W upalne dni sprawdza się całkiem dobrze. Teraz skóra oddycha, nie jest stłamszona pod grubymi ubraniami, jest ciepło i chętnie stosuję ten balsam, bo kiedy temperatura oscyluje w okolicy 30°C nie potrafiłabym stosować tłustego balsamu, który długo się wchłania i nieprzyjemnie lepi. 

Ten balsam jest więc obecnie w sam raz – szybko się wchłania i skórę w miarę nawilża (w lecie znacznie łatwiej utrzymać przyzwoite nawilżenie). Oczywiście po peelingu zawsze nakładam jakiś  tłusty balsam odżywczy, ponieważ po zastosowaniu tego skóra mogłaby wręcz szczypać.  


Balsam Avon Care z mleczkiem pszczelim mogę polecić osobom, które mają skórę normalną, albo tym, którzy szukają lekkiego, szybko się wchłaniającego balsamu na lato o przyjemnym zapachu. Jest wydajny, a cena w obecnym katalogu to 10, 99 zł, więc też dość korzystna.
Ja wykończę to opakowanie i już raczej więcej go nie zamówię, bo jesienią i zimą będę potrzebować czegoś mocniejszego, a na letnie upały znajdę na pewno coś lekkiego na drogeryjnej półce.

1 komentarz:

  1. Cały Avon ... w nazwie szumnie "z woskiem pszczelim" a jest on na samym końcu składu :/

    OdpowiedzUsuń